12. fanfara

V torek, 26. marca 2019, se je v centru kulture Španski borci odvila 12. fanfara, največja študentska marketinška konferenca. Skozi dinamičen program so tako govorci kot občinstvo iskali smisel marketinga.

Skozi konferenco smo prisluhnili 11 govorcem in 1 okrogli mizi. Konferenco je otvorila trenutna predsednica Tina Križaj, sledil pa je prvi govorec Ranko Jelač, ki je izpostavil, da je “marketing lahko center celotne organizacije in ga lahko razlagamo v različnih vlogah”.

Barbara Randić je podala nasvete, kako obvladovati asfaltno džunglo, Metka Svetlin je predstavila tako imenovane mikrotrenutke, ključne za nagovor potrošnika, Jure Čuk pa misel, da je viralnost danes že realnost. Simon Struna pravi, da so podatki dandanes nova nafta, Anže Jereb pa je izpostavil vprašanje, zakaj govorimo o brandih in ne o produktih? “Ker so vsi produkti enaki.” Mitja Bokun je svojo zgodbo predstavil skozi besedo in sliko, Daniel Ackermann je spregovoril o kulturi in odnosih v podjetju, Maja Voje pa je izpostavila, da moraš biti konsistenten, transparenten in avtentičen, da lahko ustvariš vrednost skupnosti. Lior Kochavy je udeležence razsvetlil z idejo kulinaričnega povezovanja preko gastronomije, Mic Melanšek in Rado Daradan, sta nam predstavila nastanek in delovanje podjetja, ki je odgovorno za popularne knjigice Mali junaki, Nipke, Nina Štefe in Arne Hodalič pa so na okrogli mizi z Ano Ivandić spregovorili o pregorelosti, samodisciplini, iskanju strasti in užitku ob delu.

Strokovne izkušnje, pozitivne misli, nasveti in nepozaben vtis vsakega govorca ter udeležencev je privedel do uspešno izpeljane 12. fanfare. Po zaključku uradnega dela se je mreženje nadaljevalo v še bolj sproščenem vdušju na after partyju FUNfara v lokalu Gig v centru Ljubljane.

2019-10-16T14:32:24+00:00 October 16th, 2019|