V sredo, 2. 12., je na Fakulteti za družbene vede potekal prav poseben dogodek, ki je bil bolj uporaben kot gneča v Šumiju, in bolj uporaben od izpita TKM ali tečaja za EndNote.

Tokratni Advertizziv je gostil posebna gosta iz agencije Grey Ljubljana. Z nami sta bila Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica in Matjaž Butara, client service direktor. Predstavila sta nam novo komunikacijsko platformo blagovne znamke Orto.si in razkrila, zakaj je Orto.si postal bolj uporaben kot prehlajena panda, lanski sneg, luknja v ementalerju ali pa celo bolj uporaben kot voda v kolenu, koktejl dežniček in užaljena sliva.

Advertizziv: Bolj uporaben kot gneča v Šumiju

Najprej je Petra Krulc predstavila agencijo Grey, ki se ukvarja s tržnim komuniciranjem. Nato sta gosta povedala, da so v agenciji Grey za Simobilovo blagovno znamko Orto zasnovali oglaševalsko akcijo, s katero nagovarjajo mlade. Mladi soustvarjajo slogane in s tem tudi blagovno znamko. Blagovna znamka Orto želi biti najuporabnejša blagovna znamka za mlade, saj se zavedajo, da nas obkroža kup neuporabnih stvari. Pozicijski slogan, ki ga uporabljajo je ob vsaki priložnosti drugačen in unikaten.

Med predavanjem je potekala tudi nagradna igra, kjer smo obiskovalci morali poslati e-maile s sloganom bolj uporaben kot ___… Najbolj izvirne je čakalo posebno presenečenje.

Advertizziv: Bolj uporaben kot gneča v Šumiju

Gosta sta nam predstavila tudi paket Orto elastik. S popolnoma novim in drugačnim, ter seveda uporabnim paketom Orto elastik, mladim omogočajo edinstven paket, ki ga mladi sami sooblikujejo. Ker je Orto bolj uporaben kot vrtni palček. S paketom so želeli slogane lansirati tudi v produkt. Gosta sta povedala, da se mora to, da so najbolj uporabni, odražati tudi v produktu. Dobre stvari doživijo tisti, ki ukrepajo. Tudi na produktni ravni ponujajo tisto, kar je za nas najbolj relevantno.

Na Advertizzivu smo izvedeli, da je Orto uporabna blagovna znamka za mlade, ter kakšen je bil prehod na produkte, prav tako smo si pogledali nekaj televizijskih oglasov, primerov plakatov in oglasov. Uporabni ali ne, dejstvo pa je, da se kamelje mleko ne sesiri.

Sledilo je prav posebno presenečenje, ki je bilo vsekakor uporabno. Orto eksperimentalca, ki sta dokazala, da olupljene pomaranče ne plavajo in da jajce lahko spravimo v steklenico, brez da se ga dotaknemo. Gosta sta nam razkrila tudi Orto napovedi, ki sledijo. To sta Orto darilomat in Orto helij čestitka. Vsekakor uporabna.

Advertizziv: Bolj uporaben kot gneča v Šumiju

Na koncu so sledila še Orto vprašanja in podelitev nagrad. Gosta sta se še posebej potrudila in pripravila posebno presenečenje ter uporabne nagrade. Naša članica Larisa si je z zmagovalno idejo priskrbela enomesečno prakso na agenciji Grey Ljubljana. Verjamemo, da je bil letošnji Advertizziv bolj uporaben kot…

Tatjana Žagar
Foto: Hana Godina

2016-10-16T11:44:19+02:00 December 14th, 2015|

Leave A Comment