Intervju: Alenka Repič

1) Izvedeli smo, da se je društvo ŠSDMS ustanovilo leta 1994. Nam lahko opišete, kako se je Vam je utrnila ideja za ustanovitev društva za marketing, namenjenega študentom?

Kot študentka marketinga na Ekonomski fakulteti v Ljubljani sem bila članica Društva za Marketing Slovenije že od same ustanovitve društva naprej. Prisotna sem bila na rednih srečanjih in tudi sestankih upravnega odbora. Vedno bolj mi je postajalo jasno, da je v okviru društva ogromno priložnosti za izobraževanje in povezovanje študentov z gospodarstvom in inspirativnimi osebami iz prakse ter tudi profesorji domačih in tujih fakultet. Združitev študentov v študentsko sekcijo se je zdela logična poteza. Nekdo je pač moral poskrbeti za interese študentov. ☺

2) Kako ste se prvi ŠSDMS-jevci našli? Kaj vas je povezalo? Kako vam je uspelo zgraditi gibanje, ki je vabilo nove člane?

Po zeleni luči s strani takratnega predsednika DMS, Janeza Damjana, sem skupaj z nekaj sošolci po naši fakulteti in Fakulteti za družbene vede, razobesila plakate, ki so vabili na prvo srečanje Študentske sekcije. Na FDV-ju nam je pri širjenju vesti pomagal tudi profesor Zlatko Jančič. Dobili smo ključe od male predavalnice v pritličju naše fakultete, vendar je na moje veliko začudenje na prvo ustanovno srečanje prišlo toliko študentov, da je bilo potrebno to predavalnico povezati še s sosednjo. Samoiniciativnsti in ambicioznosti nam ni manjkalo, praktično pokali smo po šivih. Napisali smo poslanstvo sekcije, izdajali domiselne brošure, sošolec Primož jih je tudi ilustriral in organizirali smo redna mesečna srečanja.

3) Ste v prvem letu že organizirali kakšne dogodke? Če da, kakšne? Ali ste pridobili tudi sponzorje?

Seveda, začelo se je s dogodki, na katere smo vabili osebe iz prakse. Spomnim se prvega srečanje z Iztokom in Ireno Sila, oba sta bila takrat zaposlena na Studiu Marketing. Neskončno zanimivo je bilo slišati zgodbe iz prve roke, imeti stik s prakso in “velikimi projekti”. Takoj s prvim srečanjem smo uvedli tudi redno prakso, gostom smo v zahvalo za sodelovanje podarili steklenico navdušenja. V resnici je bila to poceni steklenica Janževca, od katere smo odlepili nalepko in namesto nje namestili novo, unikatni kolaž, ki smo ga izdelali za vsakega gosta posebej. Spomnim se tudi našega prvega sponzorja, podjetja Maitim. Dogovorili smo se, da podprejo kar DMS. Za delovanje društva so priskrbeli računalnik, mi pa smo poskrbeli, da se je med člani razširila vest o prijaznem podporniku in njihovi ponudbi.

4) Katera znanja, veščine ste pridobili skozi delo v ŠSDMS-ju, ki ste jih lahko uporabili v Vaši nadaljnji karieri? Kaj mislite, ali je v tem največja prednost članstva ŠSDMS ali v čem drugem?

Kot članom študentske sekcije so nam bila odprta marsikatera vrata, organizacije in posamezniki so nas podpirali in bili vedno pripravljeni na sodelovanje. Naučila sem se, da ni limit v dostopu do priložnosti, temveč le v naši domišljiji in samoiniciativnosti. Ta občutek me spremlja še dandanes.

5) Ali bi lahko v enem stavku povedali, kaj za Vas pomeni marketing?

Danes mi beseda marketing pomeni povsem nekaj drugega kot mi je četrt stoletja nazaj. Takrat mi je predstavljala čarobno palčko, s katero si lahko ustvarjal zanimive poslovne priložnosti. Danes je to večinoma le manipuliranje za doseganje večje prodaje, več všečkov, večjega dosega nasploh. Nekje na poti se je izgubila skrb za kakovost, iskreno zanimanje za to, kako z našo ponudbo pomagamo kupcu, da bo v nečem boljši. Na srečo se trend obrača, vedno več je podjetij in uspešnih zgodb, ki besedi marketing vračajo kredibilnost.

6) Kakšen nasvet za vse bodoče marketingaše? 

Mislite s svojo glavo. Iščite vire in vsebine, ki vas resnično navdihujejo. Zelo pogosto poslušamo case velikih: Coca Cola, BMW, Starbucks… Zgodbe malih se gradijo povsem drugače, njihova vloga je iz dneva v dan bolj ključna.

” Naučila sem se, da ni limit v dostopu do priložnosti, temveč le v naši domišljiji in samoiniciativnosti. “

2019-11-10T23:50:21+00:00 November 10th, 2019|