Intervju: Anja Rot

1) Kdaj in zakaj si se odločila za včlanitev v študentsko sekcijo DMS?
ŠSDMS-ju sem se pridružila v poletnem semestru drugega letnika tržnega komuniciranja in odnosi z javnostmi na FDV-ju. S prijateljico sva se odločili za včlanitev predvsem zaradi želje po novem izzivu, znanju in trenutnim dogajanjem v marketinškem svetu. 

2) Kaj je bila takrat ideja oz. koncept delovanja ŠSDMS? Kako vam je uspelo graditi gibanje, ki je vabilo nove člane?
Takratni ŠSDMS je bil zelo aktiven v organiziranju dogodkov, delavnic in izletov za člane. Aktualnost tem dogodkov in veliko zanimivih govornikov sta bila tista dejavnika, ki sta širila besedo o ŠSDMS-ju. Vedno več študentov iz drugih fakultet se je počasi približalo ŠSDMS-ju in tako širilo besedo in večalo število članov.

3) Nam lahko poveš več o projektih, ki ste jih organizirali tekom tvojega vodenja ŠSDMS?
Najbolj ponosna sem na svojo ekipo upravnega odbora, ker smo ne le prenovili imena in podobo nekaterih projektov (Šnelkurs, d’brif, Ventilator), ampak tudi organizirali popolnoma nov projekt – Dirka za službo. Cilj projekta je bil dokazati mladim, da službe so, vendar za tiste, ki so se pripravljeni potruditi. V projektu je bilo udeleženih 5 kandidatov in 5 direktorjev marketinških in oglaševalskih agencij. Kandidati so imeli 10 minut časa za navdušiti svojega potencialnega šefa. Celotno dogajanje smo poskušali čim bolj približati mladim, ki so se pripravljali za trg dela.

 

4) Katera znanja, veščine si pridobila skozi delo v ŠSDMS-ju, ki si jih lahko uporabila v svoji nadaljnji karieri? Kaj misliš, ali je v tem največja prednost članstva ŠSDMS ali v čem drugem?
Skozi delovanje v ŠSDMS-ju pridobiš izkušnje, ki jih samo skozi študij nikoli ne. Vse veščine od upravljanja z orodji, kot so Google Drive, Excel, do boljše organiziranosti in “time managementa” mi še vedno pridejo prav, tako v kariernem svetu kot v vsakdanjem življenju. Ena izmed prednosti članstva je sigurno ta, druga pa je spoznavanje sočlanov, ki postanejo večni prijatelji.

5) Ali bi lahko v enem stavku povedala, kaj tebi pomeni marketing?
Marketing je zame veščina, s katero predstavimo svetu to, kar želimo in na način, ki ga želimo.

6) Kakšen nasvet za vse bodoče marketingaše?
Bodite radovedni, sprašujte, raziskujte in bodite pripravljeni na nove izzive.

2019-11-09T14:44:48+00:00 November 9th, 2019|