Intervju: Gregor Draksler

1) Kdaj in zakaj ste se odločili za včlanitev v študentsko sekcijo DMS?

V ŠS DMS sem se včlanil l. 1995 in bil potem med 1996 in 1999 tudi njen predsednik. Za včlanitev sem se odločil predvsem zaradi študija (Ekonomska fakulteta, smer trženje), dodatno, pa me je navdušil še tedanji predsednik DMSja in moj kasnejši mentor pri diplomi profesor mag. Janez Damjan.

2) Kaj je bila takrat ideja oz. koncept delovanja ŠSDMS? Kako vam je uspelo graditi gibanje, ki je vabilo nove člane?

Osnova ideja je bila članom ponuditi čim več praktičnih znanj iz področja marketinga ter aktivno sodelovanje sekcije s podjetji, ki so takrat izstopala na marketinškem področju (agencije, oglaševalci, posamezniki). Prava mera strokovnosti in druženja je bila takrat zmagovalna formula saj je imela sekcija preko 200 članov.

3) Nam lahko poveste več o projektih, ki ste jih organizirali tekom vašega članstva v ŠSDMS?

Več 2-3 dnevnih seminarjev (vedno na drugi lokaciji in z drugačno tematiko), strokovna enodnevna srečanja, nekaj časa smo imeli celo svoje glasilo, tesno sodelovanje z DMSjem.

4) Katera znanja, veščine ste pridobili skozi delo v ŠSDMS-ju, ki ste jih lahko uporabili v nadaljnji karieri? Kaj mislite, ali je v tem največja prednost članstva ŠSDMS ali v čem drugem?

Predvsem veliko praktičnega znanja in poznanstev (danes bi se temu reklo »networking«). Pa tudi izkušnje, kako s pomočjo relativno omejenimi sponzorskimi sredstvi organizirati 3 dnevni dogodek za 60 članov.

5) Ali bi lahko v enem stavku povedali, kaj za vas pomeni marketing?

Marketing je zame ključna povezovalna funkcija v podjetju. Njegova glavna naloga je zadovoljevati in ustvarjati nove potrebe potrošnikov (z namenom doseganja skupnih ciljev podjetja oz. organizacije) in pri tem uporabljati vseh 7Pjev.

6) Kakšen nasvet za vse bodoče marketingaše?

Vsekakor priporočam vsaj kakpno leto dela v »pravi« marketinški (ne sam oglaševalski) agenciji in pa »konzumiranje« znanja ne samo s pomočjo interneta (ki ga v mojih ŠS DMS časih skoraj še ni bilo), ampak tudi s številnimi koristnimi predavanji, seminarji…, ki jih organizirajo organizacije kot sta to recimo v Sloveniji DMS in SOZ.

2019-11-09T14:38:09+00:00 November 9th, 2019|