Intervju: Lara Hebar

1) Kdaj in zakaj si se odločila za včlanitev v študentsko sekcijo DMS?

Na začetku 2. letnika faksa. To je bilo leta 2016. Za včlanitev v društvo sem se odločila, ker sem videla, kaj vse so počele moje sošolke, ki so že bile včlanjene. Nikoli ne bom pozabila, ko so zamenjale profilne slike za njihovo prvo fanfaro, ko so se pogovarjale o sestankih za društvo in nasploh ostalih projektih pri katerih so sodelovale. Vse se mi je zdelo tako zanimivo in vedela sem, da vsega tega ne bom doživela, če bom samo pridno hodila na faks. Zato sem se odločila, da se želim pridružit društvu, želela sem dodatne izkušnje, predvsem pa konkretne izkušnje iz področja marketinga.

2) Kako bi na kratko predstavila idejo oz. koncept delovanja ŠSDMS-ja? Kaj vas povezuje in kako vam uspe graditi gibanje, ki vabi nove člane?

Radi rečemo, da je ŠSDMS naša družina, ki vsako leto raste. Člani smo med seboj zelo povezani, postanemo prijatelji in se družimo tudi, ko ni sestankov in mislim, da se to pozna tudi navzen. Res imamo dobre odnose. Koncept ŠSDMS-ja je, da omogočamo mladim, študentom, ki ne nujno študirajo marketing, ampak jih marketing zanima, prostor, kjer lahko dobijo prve izkušnje s stroko, pa tudi poznanstva z ljudmi iz stroke. Pri tem seveda zelo pomaga tudi krovno društvo DMS, ki nam omogoča, da hodimo tudi na predavanja, ki so na višjem nivoju.

3) Nam lahko poveš več o projektih, ki ste jih organizirali sedaj tekom tvojega vodenja ŠSDMS in kaj imate še v načrtih?

Nekaj vam lahko izdam, vsega pa tudi ne. 😉 Letos nam je uspelo organizirat Marketinški triatlon, ki smo ga na ŠSDMS prvič organizirali 2 leti nazaj, vmes ga ni bilo, letos pa smo se spet odločili zanj. To je 3 dnevni dogodek, ki je vedno na neko določeno temo (ki jo mi določimo) in povabimo 3 različne govorce, ki temo predstavijo iz treh zornih kotov, menjamo pa tudi lokacije. Leto smo bili zelo zadovoljni za udeležbo vse tri dni, saj smo napolnili vse dvorane. Organizirali smo še veliko manjših dogodkov, kot je dogodek na temo prenove Cockte, ali pa Šnelkurz, kako se znajti na trgu dela kot mladi iskalec zaposlitve. Organizirali smo tudi nekaj družabnih dogodkov, kot je motivacijski vikend. Seveda, pa je letos potekal še en pomemben dogodek, in to je 25. letnica ŠSDMS-ja. 

4) Katera znanja, veščine lahko pridobiš skozi delo v ŠSDMS-ju, ki jih lahko uporabiš v svoji nadaljnji karieri? Kaj misliš, ali je v tem največja prednost članstva ŠSDMS ali v čem drugem?

Mislim, da je ŠSDMS prvi korak k temu, da spoznaš kako marketing, organizacija dogodkov, delanje strategij, urejanju družbenih omrežij itd. Deluje v ˝ resničnem svetu ¨, v praksi in ne le v teoriji. Poleg vseh teh pomembnih stvari te nauči tudi mehkejših veščin, kot je javno nastopanje, pisanje poslovnih e – sporočil in takšne zadeve. Te veščine so precej pomembne tudi za naprej v nadaljnji karieri. Kaj je še prednost članstva v društvu je vse veze in poznanstva, ki jih dobiš, tako znotraj društva kot tudi izven (recimo preko krovnega društva DMS). 

5) Ali bi lahko v enem stavku povedala, kaj tebi pomeni marketing?

Težko. Ampak se bom potrudila. 🙂 Marketing je več kot zgolj to, kar študiram na fakulteti in je več kot samo izobrazba zame, je tudi hobi, kateremu, tako ali drugače posvetim veliko časa. Težko rečem, da je način življenja, ker to zveni precej čudno, je pa definitivno spremenilo moje življenje. 

6) Kakšen nasvet za vse bodoče marketingaše?

Hmm … to vprašanje bom vzela kar na splošno in bom zato predlagala, da če vas marketing res zanima, se priključite kakšnemu študentskemu društvu! Res imamo srečo, da je teh že kar nekaj in seveda vam priporočam, da se pridružite našemu (ŠSDMS). Ampak nasploh se mi zdi super, da imaš že kot študent toliko možnosti, da lahko spoznaš to stroko. In pa seveda, izobražujte se, če se že ne želite vključiti v kakšno društvo. Trendi se ne nenehno spreminjajo in pomembno je, da ostanemo v koraku z njimi.

2019-11-09T14:46:17+00:00 November 9th, 2019|