Intervju: Nika Frece

1) Kdaj in zakaj si se odločila za včlanitev v študentsko sekcijo DMS?
Članica ŠSDMS-ja sem postala oktobra pred štirimi leti in še danes se z veseljem spominjam »treninga preživetja«, ki so ga za nas pripravili ob sprejemu v društvo. K odločitvi je pripomoglo precej starejših članov, ki so že bili v društvu in so imeli dobre izkušnje ter mi ga priporočili. Hkrati sem želela nadgraditi marketinško znanje, ki sem ga pridobivala v sklopu formalnega izobraževanja na fakulteti in spoznati podobno misleče posameznike. Izjemno aktivno leto v društvu me je po vzpodbujanju kolegov pripeljalo do kandidature za upravni odbor in tako sem imela čast biti predsednica društva v študijskem letu 2016/2017.

2) Kaj je bila takrat ideja oz. koncept delovanja ŠSDMS? Kako vam je uspelo graditi gibanje, ki je vabilo nove člane?
»Dober glas se sliši v deveto vas« je bila neplanirana taktika, ki verjetno deluje še danes. Poleg uradnih promocij društva študentom ob začetku novega študijskega leta na fakultetah, se je zagotovo naredilo največ promocije od ust do ust, ko smo obstoječi člani razlagali svojim prijateljem, kaj počnemo, kako se pri tem zabavamo in da sklepamo dolgoročna prijateljstva. J Naša takratna vizija delovanja ŠSDMS-ja je bila, da sooblikujemo naslednje generacije marketinških strokovnjakov ter se zavzemamo za pridobivanje dragocenih praktičnih izkušenj znotraj marketinške stroke.


3) Nam lahko poveš več o projektih, ki ste jih organizirali tekom tvojega vodenja ŠSDMS?
Skupaj z mojim upravnim odborom, s katerim smo tesno povezani še danes (Živa, Eva, Nika in Marko) ter izjemno pridnimi člani nam je že kmalu po začetku »našega mandata« uspelo ustvariti izjemno uspešno obiskan dogodek na temo filmskega marketinga, kjer smo gostili ustvarjalce enega izmed najbolj gledanih slovenskih filmov Pr’ Hostar. Izvedli smo še različne tematske dogodke in delavnice, motivacijski vikend, izlet na Dunaj, se z Marketinškim triatlonom povezovali tudi z drugimi področji (pravo, sociologija in umetna inteligenca), obiskovali konference ter izobraževanja doma in v tujini, veliki poudarek pa je bil seveda na organizaciji jubilejne, že 10. fanfare.

4) Katera znanja, veščine si pridobila skozi delo v ŠSDMS-ju, ki si jih lahko uporabila v svoji nadaljnji karieri? Kaj misliš, ali je v tem največja prednost članstva ŠSDMS ali v čem drugem?
Naučila sem se, da so motivirani ljudje ključ za uspešno timsko delo in da je vodja dober toliko, kot je dobra njegova ekipa. To so dragocene izkušnje, ki mi bodo koristile celo življenje. Ugotovila sem tudi, da ima spoznavanje novih ljudi, ustvarjanje novih poznanstev in sklepanje produktivnih odnosov zares veliko moč že v študentskih časih, vse to pa se kasneje z leti med grajenjem kariere samo še povečuje.

5)Ali bi lahko v enem stavku povedala, kaj tebi pomeni marketing?
V strokovni literaturi najdemo več definicij marketinga in tako je v preteklih letih tudi pri meni prihajalo do različnega razumevanja, kaj to pravzaprav je in kaj mi pomeni. Danes bi marketing opredelila kot razumevanje potrošnikovih želja, namer ter občutkov, ki prihaja skozi dvosmerno komunikacijo s potrošnikom.

6) Kakšen nasvet za vse bodoče marketingaše?
Bodite odprti za nova znanja, kompetence in trende, ki so del hitro spreminjajočega se marketinškega okolja. Veliko berite, udeležujte se izobraževanj in se povezujte z ostalimi. Ne pozabite pa na pristnost in srčnost, ker sta pomembni zasebno in poslovno. 🙂

2019-11-12T20:52:26+00:00 November 12th, 2019|