Intervju: Tanja Mezga

1) Kdaj in zakaj ste se odločili za včlanitev v študentsko sekcijo DMS?
Pisalo se je davno leto 1995. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani smo si v tretjem letniku izbrali smer študija in jaz sem izbrala trženje. Prva generacija ŠSDMS se nam je predstavila na enem od predavanj in takoj sem videla, da gre za nekaj vznemirljivega in dinamičnega, za delo z ljudmi, ki me je zanimalo precej bolj od ekonomske teorije, statistike in računovodstva. Takoj sem bila zraven! Že naslednje leto sem postala članica Upravnega odbora ŠSDMS, zadolžena za komunikacije, in v upravnem odboru delovala še naslednja dva mandata.

 

2) Kaj je bila takrat ideja oz. koncept delovanja ŠSDMS? Kako vam je uspelo graditi gibanje, ki je vabilo nove člane?
Koncept delovanja je bil podoben današnjemu. Dopolnjevali in nadgrajevali smo znanje, ki smo ga pridobili v predavalnicah: z raznovrstnimi lastnimi izobraževalnimi dogodki, z obiskovanjem drugih dogodkov in konferenc, s povezovanjem s sorodnimi interesnimi organizacijami … in se poleg še zabavali.

Danes si težko predstavljamo, ampak to je bilo obdobje pred internetom in mobilnimi telefoni; v Sloveniji je imelo takrat dostop do interneta zgolj nekaj odstotkov gospodinjstev. Precej več je bilo poudarka na osebnem stiku in morda je tudi ta »offline« povezanost pripomogla k bolj množičnemu druženju.

3) Nam lahko poveste več o projektih, ki ste jih organizirali tekom vašega članstva v ŠSDMS?
Že prve predstavitvene brošure (96/97) smo se lotili ambiciozno: s tematskim “fotosešnom”, modeli in profesionalnim fotografom, Damjanom Kocjančičem. Organizirali smo številne razprodane vikend seminarje, za katere se je čakalo v vrsti. Poleg podobe seminarjev so bili moja domena plakati za predavanja, večinoma narejeni lastnoročno, v kolaž tehniki s fotokopiranjem, kar je z današnje perspektive že skoraj prazgodovina. Pa darila za predavatelje, čestitke, vabila, razstave, zabave in pač vse, kar sodi zraven…

Posneli smo tudi prvi ŠSDMS samopromocijski videospot pod taktirko Jureta Zebca: člani upravnega odbora smo postopali po hribovju ljubljanskega smetišča na legendarni komad EKV: »Novac u rukama«.

 

4) Katera znanja, veščine ste pridobili skozi delo v ŠSDMS-ju, ki ste jih lahko uporabili v nadaljnji karieri? Kaj mislite, ali je v tem največja prednost članstva ŠSDMS ali v čem drugem?
Kar se je začelo s ŠSDMS, se je pri meni nadaljevalo s festivali. Danes lahko naštejem okrog 40 izvedb festivalov Magdalena, SOF, Golden Drum, Brumen, Effie in drugih, v katere sem bila vpletena, bodisi pri konceptu tekmovanja, organizaciji festivala ali oboje… »Festivalska punca iz ozadja« pač.

V okviru ŠSMDS smo šli na prvi obisk Zlatega bobna. Že naslednje leto sem bila del študentske ekipe festivala Zlati boben in SOF, kmalu potem smo s prijatelji ustanovili Magdaleno, festival vizualnih komunikacij za mlade kreativce. Takrat, leta 1999, se je v oglaševalski agenciji Arih začela tudi moja profesionalna pot. Nadaljevala sem jo v oblikovalski agenciji Gigodesign, kjer kot direktorica projektov delam še danes.

5) Ali bi lahko v enem stavku povedali, kaj za vas pomeni marketing?
Marketing mi pomeni bolj družbena kot zgolj poslovna veda oz. funkcija, od kulture preko strategije do taktike.

 

6) Kakšen nasvet za vse bodoče marketingaše?
Naj vas poganjajo radovednost, pogum, vztrajnost oz. kot je sporočal že simbol vetrnice v mojem času ŠSDMS: »Z vetrom naprej!«

2019-11-12T22:48:26+00:00 November 12th, 2019|