Loading...

ŠSDMS karierne možnosti

V naši rubriki ŠSDMS karierne možnosti tokrat predstavljamo Jana Jamška, ki je koordinator v marketingu v vsem dobro poznanem luksuznem hotelu InterContinental. Opis svojih delovnih nalog in izzivov, s katerimi se srečuje ob opravljanju tega poklica je Jan popestrili s svojimi izkušnjami na preseku marketinga in sveta luksuza ter zabavnim pripetljajem, o katerem več izveš čisto na koncu. Jan je v svojih študentskih letih veliko doprinesel tudi naši ŠSDMS skupnosti, saj je bil dolgo aktiven član ŠSDMS in med leti 2017 in 2019 tudi član upravnega odbora. 

Najprej si poglejmo, kakšne odgovornosti ima in za kaj je zadolžen koordinator v marketingu na vsakodnevni ravni. 

Koordinator v marketnigu

Sodeluje v marketinškem oddelku pri njegovih iniciativah in programih. Koordinira dogodke, asistira pri razvoju, eksekuciji in spremljanju pošte, digitalnega oglaševanja in marketinških kampanj, ter kreira originalno vsebino. Prav tako podpira marketinški oddelek s planiranjem, izvajanjem in spremljanjem marketinških programov prek različnih kanalov kot so mail, socialna omrežja, dogodki in vsebinski marketing. 

Jan Jamšek

Kako ste vstopili v svet marketinga?

Vrata v svet marketinga so se zame odprla ob začetku študija, ko sem začel s študentskim delom na Marketing Magazinu in se včlanil v ŠSDMS. Tako študentsko delo, kot Društvo za Marketing, sta bila zelo pomembna začetka moje marketinške poti. S tem sem lahko v praksi spoznal marketing, o katerem se je na faksu govorilo le v teoriji. Poleg izkušenj pa sem tu pridobil veliko novih poznanstev in spoznal veliko zanimivih ljudi s katerimi smo si še danes zelo blizu.

Kako ste začeli svojo poklicno pot, ste o svoji poziciji sanjali že od nekdaj ali vas je navdušila spotoma?

Takoj po zaključku dodiplomskega študija sem se zaposlil v hotelu InterContinental v oddelku marketinga in prodaje, saj se mi je zdelo, da mi je blagovna znamka pisana na kožo. Od vedno sem rad potoval in raziskoval nove kraje obenem pa me je vedno zanimal svet luksuza. Veseli me, da lahko ljudem približam svet luksuza, saj menim, da se moramo vsi kdaj pa kdaj malo “pockrljati”.

Kako bi v enem stavku opisali svoje delo?

Dinamično, kreativno in raznoliko.

Katere so vaše ključne delovne naloge?

Delovno mesto Koordinator v marketingu v hotelu InterContinental Ljubljana zajema širok spekter nalog v sklopu marketinških aktivnosti. V večini gre za koordinacijo in pripravo marketinških akcij skupaj z ekipo prodaje in marketinga. V praksi to pomeni iskanje novih idej za promocijo na različnih kanalih, organizacijo priprave materialov (npr. fotografiranja ali snemanja), skrb za ugled blagovne znamke na lokalnem tržišču, priprave in urejanje vsebin na spletu, ter družbenih omrežjih in oblikovanje promocijskih materialov. Delovno mesto je dinamično, kar pomeni, da delovni dan ni nikoli enak prejšnjemu in nikoli nam ni dolgčas. Seveda ne smem pozabiti na odličen tim sodelavcev, brez katerega bi bilo v službi manj zanimivo.

S katerimi izzivi se srečujete in kako jih premagujete?

Izzivi so močnejši od nas samih le če jim to pustimo – menim, da ni izziva za katerega ne obstaja rešitev, le najti jo je potrebno. Stranke s katerimi največ komuniciramo predstavljajo zelo zahteven segment potrošnikov, ki točno vedo kaj želijo. Zato je potrebno skrbno načrtovati sporočilo komunikacije in natančno določiti cilj, ki ga želimo doseči. Če se lahko malce pošalim, bi še dodal, da ne bi imel prav nič proti višjemu marketinškemu proračunu.

Izzivi so močnejši od nas samih le če jim to pustimo!

Jan Jamšek, Marketing koordinator InterContinental Ljubljana

Katere osebnostne lastnosti so po vašem mnenju ključnega pomena za uspešno opravljanje vašega poklica?

Sam sem mnenja, da mora vsak marketingaš dobro poznati ciljno skupino, kateri oglašuje. Samo tako lahko razmišlja kot oni in potrošnikom na nek način zleze pod kožo s primernim sporočilom.

Kaj pri svojem delu najbolj obožujete?

Najbolj mi je pri delu všeč dinamičnost samega dela in to, da je delo na nek način povezano s potovanjem, ki je eden izmed mojih najljubših hobijev.

Ali bi lahko s tremi besedami opisali, kaj za vas pomeni marketing?

Mreženje, komunikacija in kreativnost.

Se morda spomnite kakšne smešne prigode, ki se vam je zgodila med delom?

Tudi oglaševalci imamo včasih željo po manjšem številu oglasov na spletu in si vklopimo AdBlocker. Le ta ni najbolj priročen, ko načrtuješ oglase in testiraš ciljno skupino (naprimer ali ti bo Facebook prikazal oglas). Aktiviraš oglas, čakaš in čakaš, oglas naj bi bil aktiven a tebi se nikjer ne pokaže. Sodelavko vprašaš, če ona vidi oglas, ampak je tudi pri njej enako. Potem pa se mi dobri dve uri zatem posveti: “Hej, a imava midva slučajno oba vklopljen AdBlocker?” Seveda so se nama oglasi začeli pravilno prikazovati takoj, ko sva izklopila AdBlocker. Nauk zgodbe: oglas je najverjetneje pravilno nastavljen, ampak vedno najprej preveri če imaš vklopljen AdBlocker!

Janu se iskreno zahvaljujemo, da je z nami delil svojo karierno zgodbo in izkušnje, saj smo s tem lahko dobili zelo dober vpogled v delo in naloge koordinatorja marketinga. 

V kolikor vas je poklic marketing koordinator navdušil in imate v zvezi s tem še kakšno vprašanje nam ga lahko posredujete – z veseljem vam bomo odgovorili.

Martina Višnjevec, članica ŠSDMS

2020-06-06T16:53:59+02:00 June 5th, 2020|