Trenutna situacija vpliva na veliko področji naših življenj. In nič drugače ni v marketingu. Zaradi pandemije, sprejetih ukrepov in spremenjenih navadah kupcev je potrebno temu prilagoditi tudi marketing v podjetjih. Marketniški pristopi se v tem času zelo razlikujejo od tistih ob normalnih pogojih. Da bi iz prve roke izvedeli, kako potekajo marketinški pristopi v obdobju pandemije, smo v ŠSDMS 21.4. organizirali dogodek na katerem so z nami mnenja delili trije gostje iz prakse.

Z nami so bili:

 – Marjeta Tič Vesel – višja svetovalka (na področju korporativnega komuniciranja), Pristop,

 – Borut Markelj – solastnik in direktor podjetij 5logic d.o.o. in Trilogic d.o.o (ehrana.si),

 – Blaž Ferenc – Vodja korporativnega komuniciranja, A1 Slovenija.

 

Odgovorili so nam na vrsto vprašanj, ki se nam kot marketinškim navdušencem porajajo v obdobju polnem komunikacijskih izzivov. Ker smo prejeli ogromno informacij, misli in odgovorov vam bomo spodaj povzeli le (po našem mnenju) najpomembnejše:

Marjeta Tič Vesel, Pristop:

“Pomembno je, da hitro prepoznamo krizne okoliščine in pravočasno ukrepamo. Zaščiti moramo ljudi ter zagotoviti čim bolj nemoteno poslovanje. S komunikacijo o ukrepih ne odlagajmo”

“Pri komuniciranju z zaposlenimi je potrebno najti pravo ravnotežje med zaskrbljenostjo in pomirjenostjo zaradi kredibilnosti komunikacije. “

“Dobro je, da se zaposlene navadi na redno frekvenco in redne kanale komuniciranja. Pomembno je, da omogočimo dvosmerno komunikacijo in z njimi komuniciramo tudi prek bolj interaktivnih platform, ki spominjajo na komunikacijo v živo (zoom). “

“Kriza se brez sodelovanja ne bo dala rešiti”.

 

Blaž Ferenc, A1 Slovenija:

“Vsaka kriza je priložnost za kreativne.”

“Izziv vidim v pravočasnem zaznavanju spreminjanja potreb porabnikov. Nekaj trendov se že riše; kot so spletna prodaja, virtualne izkušnje in pomembnost lokalnega footprinta”

“Odprli smo live shop. Izkazalo se je kot zelo dobra poteza. Investicije, ki so bile prej namenjene za prihodnje kampanje smo namenili za digitalne kanale”.

 

Borut Markelj, 5logic d.o.o. in Trilogic d.o.o. (ehrana.si):

“Takšni časi so za pogumna podjetja. Če kdo razmišlja o poslu, ki trenutno ni v porastu, je to vseeno pravi trenutek za izboritev štartne linije.” 

“Nekateri ljudje bodo zdaj prvič poskusili storitve za katere prej niso imeli dovolj velike iniciative, na primer spletna naročila.” 

“Tudi mi smo se malo ustrašili in se vprašali, kaj, če bi tudi mi zmanjšali marketinške aktivnosti. Ampak nato smo videli priložnost in smo zato marketinški budget za online celo povečali.”

 

Kot rečeno je to le delček našega dogodka za katerega se ponovno zahvaljujemo vsem trem govorcem, da so z nami delili svoje poglede in izkušnje. Za konec bi samo povzeli besede Marjete, s katerim se povsem strijamo: “Kriza se brez sodelovanja ne bo dala rešiti”. Zato sodelujmo, si pomagajmo in upoštevajmo ukrepe, da bomo skupaj čim prej premagali krizo. 

2020-08-31T15:52:18+02:00 April 22nd, 2020|