Marketinški triatlon

Razumevanje potrošnika

Na prvi delavnici, 17.aprila 2019, smo se pod vodstvom Mateje Videčnik spoznali s psihologijo potrošnika, njegovimi nakupnimi navadami in področji, ki so pomembni ko načtujemo strategijo za marketinško kampanjo. Dotaknili pa smo se tudi tematik kot so podoba v javnosti, 5 ključnih bolečin potrošnika, zdravja in mnogih drugih pomembnih tem.

Hvala vsem za udeležbo in super vzdušje.

Več fotografij najdete tukaj

Google Ads & Analytics

Drugi dan Marketinškega triatlona smo se učili o trikih in zanimivostih Google Ads-ov in Analitike! Hvala Galu Kočarju za obilico novega znanja in vsem obiskovalcem, ki ste si vzeli čas, da ste prisluhnili koristnim napotkom Google oglaševanja in analitike.

Fotografije dogodka so dostopne tukaj.

UI/UX design

Zadnje predavanje v sklopu Marketinškega triatlona smo zaključili z odličnim predavanem Lorne Lunar.

Hvala vsem za izjemen odziv in udeležbo na triatlonu, kot tudi govorki za odlično delavnico na temo UI/UX designa. Mi se že veselimo prihodnjih dogodkov in komaj čakamo, da se ponovno srečamo.

Celotna fotogalerija dostopna tukaj.

2019-05-14T19:41:18+00:00 April 17th, 2019|