Nagrade 24. Zlatega bobna – kreativa brez meja

Torkovo rubriko je vsekakor vredno začeti z nečim domačim. Morda ne slovensko kampanjo, vsekakor pa z nečim na domačih tleh.

Torej – za tokratno temo smo si izbrali Zlati boben. Natančneje, nagrade 24. Zlatega bobna. V današnji objavi se bomo tako posvetili sekciji »Najboljše prakse«, kjer si bomo ogledali nekaj primerov dobrih praks.

Iz skupine Celostnih oglaševalskih akcij je našo pozornost dobila italijanska oglaševalska akcija Responsibly the beer (Pivo Responsibly). Izjemno izpeljano akcijo je izvedla italijanska agencija McCann Worldgroup italija za Ubrew. »Novo blagovno znamko piva z nizko vsebnostjo alkohola so začeli z idejo glede njenega imena: Responsibly (v prevodu odgovorno) pivo, za katero vas vsa druga piva prosijo, da ga pijete. Izkoristili so druge blagovne znamke piva, ki svoje oglase vedno končajo s pozivom k »odgovornemu uživanju alkohola«. To so naredili s premetenim tonom, da bi ustvarili empatijo med blagovno znamko in ljudmi.« (Marketing Magazine, november 2017, številka 437) 

Vsekakor velja omeniti tudi Lahkonočnice, ki so za program aktivacije prejele Veliko nagrado. Za A1 Slovenija je Grey Ljubljana ustvaril odlično akcijo. »V Sloveniji se število starejših, ki živijo v domu za upokojence, vsakih sedem let poveča za tretjino. Izguba stika z zunanjim svetom povzroči poslabšanje njihovih kognitivnih sposobnosti. Pri A1 Slovenija so želeli obravnavati to vprašanje in nadaljevati s svojo dediščino spodbujanja medgeneracijskega sodelovanja in integracije starejših. Po vsej državi so začeli s programom, ki je starejšim v domovih za upokojence omogočil ponovno vzpostavitev povezave z zunanjim svetom, tako da so postali ekskluzivni bralci lahkonočnic. Z branjem in snemanjem edinstvenih pravljic za lahko noč so starejši pripovedovalci lahkonočnic ustvarili veliko knjižnico poddaj, ki so dostopne na posebnem spletnem mestu.« (Marketing Magazine, november 2017, številka 437)

Naslednja opisana nagrada pripada agenciji Imago Ogilvy, kjer so pripravili kampanjo za hrvaško vodo Jamnica. Nagrado so prejeli v sklopu Odnosi z javnostmi. Naslov akcije je Dragi g. predsednik (Dear Mr. President). Opis akcije: »Jana je pozicionirana kot »voda, čista kot ljubezen« in temelji na komunikaciji okoli ljubezni. Lanska kolekcija vode Jana je bila močno povezana z najbolj znano ljubezensko zgodbo na Hrvaškem – o paru štorkelj Maleni in Klepetanu. Klepetan vsako leto leti v Afriko, a težava je, da v tistem času nad Libanonom umre več kot dva milijona ptic selivk. Jana je zato začela z močno akcijo odnosov z javnostmi, naslovljeno na libanonskega predsednika, da bi spremenil zakonodajo in ustavil ubijanje ptic, da bi se lahko omenjena ljubezenska zgodba še nadaljevala.« (Marketing Magazine, november 2017, številka 437)

Zadnje opisano nagrajeno delo je prejelo Veliko nagrado v sklopu najboljše vključitve lokalnega duha. McCann Worldgroup Romunija je za Vodafone pripravil akcijo, s katero so želeli povezati dva dela današnje Romunije: V živo. Iz drugačnega sveta. (Live. From a Different World.) »Ko so snovalci akcije preučili lokalne posebnosti, so ugotovili, da ne morejo govoriti o eni Romuniji, ampak o dveh. O urbani – mladih, sodobnih prebivalcih, ki pa izgubljajo stik s svojimi koreninami in zgodovino – ter o ruralni – starejših prebivalcih, ki živijo tradicionalno. Slednjih je čedalje manj, poleg tega pa so izolirani in osamljeni. Prepoznali so priložnost, da ta dva romunska svetova povežejo s pomočjo Vodafonovega mobilnega omrežja, in sicer z interaktivno oddajo v živo na Facebooku. »V živo iz drugačnega sveta« je bil nov zabavni format, ki je povezal urbane Romune z drugimi, najbolj pristnimi prebivalci. To so starejši ljudje, ki jim je UNESCO podelil status »živih človeških zakladov«, saj pri življenju ohranjajo stare običaje in vrednote.« (Marketing Magazine, november 2017, številka 437)

Avtorica besedila: Lana Natek

2017-11-07T19:21:08+00:00 November 7th, 2017|