[REPORTAŽA] Cockta: Izkusi ikono s ŠSDMS

Za otvoritev novega študijskega leta smo pripravili prvi d’brif. V torek, 22. 10 2019, smo prisluhnili kratki predstavitvi zgodovine pijače Cockte in razlogov, zakaj so se v podjetju odločili za prenovo embalaže z lansiranjem kampanje v začetku leta 2018.

Obiskal nas je g. Jovan Shapić, vodja marketinga za razvoj kategorije CSD pijač v Atlantic Grupi. Skrbi za blagovne znamke Donat, Cedevita, vodi Kala in Kalnička (prisotni na Hrvaškem in v Srbiji), poleg tega prav tako za Cockto.

Pijača Cockta je prišla na trg že daljnega leta 1953 – takrat je zaslovela z originalnim okusom in sloganom “pijača moje in tvoje mladosti”, kar se še danes spominjajo starejše generacije. Vse do danes pa znamka ni pritegnila mlajših uporabnikov. Podjetje se je moralo boriti tudi s težko konkurenco Coca-colo. Embalaži sta (pred prenovo embalaže) imeli podobno vizualno podobo s ključno rdečo barvo.

Znotraj Atlantic Grupe so se drzno odločili za modro barvo embalaže, ki trenutno še ni uveljavljena med podobnimi izdelki na trgu. Poleg tega pa so posodobili slogan v “Tvoja Cockta. Tvoja stvar”. S tem se želijo približati mlajših potrošnikom in podpirati originalnost  posameznikov, kar je tudi značaj znamke. Sporočilo so primerno vpeljali v celotno strategijo komuniciranja in oglaševanja.

G. Jovan nam je predstavitev nekaj smernic, ki so si jih zadali za leto 2020. Napovedal pa je, da lahko v prihodnjem letu pričakujemo dodatno novost na trgu.

Kristina Perovšek

2019-12-01T14:43:53+00:00 December 1st, 2019|