[REPORTAŽA] HIRE ME: FB OGLAŠEVANJE

Ali bo Facebook oglašvanje kmalu postalo tako drago, da si ga bodo lahko privoščila le največja in najmočnejša podjetja? Si lahko predstavljamo, da bodo cene Facebook oglaševanja prekosile celo cene oglaševalskega prostora na televiziji?

O takšnih in podobnih tematikah smo se pogovarjali v sredo, 18. aprila na delavnici HIRE ME: Spoznaj FB oglašvanje, kjer smo na svoj račun prišli vsi, ki dihamo digital. Z nami je bil Jure Knehtl, ki je v Facebook oglašvanje vložil že več kot 8500 ur, delal že za več kot 120 držav, 110 strank, za Facebook oglašvanje “porabil” več kot 2.300.000 evrov in preko Facebook oglaševanja ustvaril za 12.000.000 evrov prodaje.

V prvem delu delavnice smo Facebook in oglaševalska orodja spoznavali teoretično, v drugem delu pa smo se naučili, kako postaviti efektiven oglas ali kampanjo. Jure nas je popeljal skozi celoten proces ustvarjanja oglasov in nam podal kar nekaj koristnih trikov in nasvetov. Povedal nam je, na kaj vse moramo paziti, da naši oglasi ne bodo blokirani, kako izbrati pravo ciljno skupino, na kaj vse moramo niti pozorni pri nastavitvah …

Spoznali smo, da je pri Facebook oglasu najbolj pomembno, da jasno definiramo in izberemo ciljno skupino, uporabimo prave dimenzije fotografij, vedno preverimo postavitev oglasov, spremljamo stroške na nakup oz. lead, vedno ločimo ciljne skupine po lokacijah in večkrat testiramo različne slike, besedila ali ciljne skupine.

Jure je na koncu z veseljem odgovoril na vsa naša vprašanja in nam nakazal, kako se po struktura oglaševalskega sveta preoblikovala v prihodnosti. Pomembno je, da ostanemo v stiku s časom in se vedno posvečamo tistim kanalom, ki bodo nagovorili našo ciljno skupino.

 

Avtorica: Tina Križaj

2018-05-04T09:56:53+00:00 May 4th, 2018|