[REPORTAŽA] HIRE ME: LinkedIn 101

“It’s not what you know, but who you know.”

Ne mine dan, ko ne bi vsaj enkrat na dan pogledal ali je tvoja najboljša prijateljica dodala kakšno novo fotografijo na Instagram, kajne? Ali pa mogoče tvoja simpatija dodala nov story na Snapchat? Ali je profesor objavil novo gradivo za naslednja predavanja? Prav tako tudi ni dne, ko ne bi vsaj eno podjetje pobrskalo nekaj informacij na LinkedInu o svojih (morda) bodočih zaposlenih, ki so ravnokar odšli z razgovora za delovno mesto.

V sredo, 4. 4. 2018, smo v okviru delavnice HIRE ME: LINKEDIN 101 odkrivali zlate prednosti in skrivnosti spletne aplikacije LinkedIn. Delavnico je vodil Dino Kovačević z zavoda Ypsilon, ki se nam je pomagal seznaniti z največjim poslovno-družbenim omrežjem in si na njem tudi ustvariti profil. Z nami je delil odgovore na ključna vprašanja, kot so: Kako pritegniti oko delodajalca? Kako naj ustvarim čimboljši profil? Katere so ključne besede, ki jih moram uporabiti? Kaj vse moram imeti na svojem profilu?

Prvi del delavnice je potekal v nekoliko teoretsko obarvanem delu, potem pa je sledil še bolj dinamičen, praktični del. Udeleženci so si na svojih prenosnih računalnikih ali telefonih ustvarili profil ali pa ga samo dodelali, posodobili oziroma naredili privlačnejšega.

Ker živimo v svetu, kjer je vsaka objavljena informacija pomembna, je potrebno, da skrbno premislimo, kaj je zares pomembno in vredno objave ter kaj so tiste ključne besede, ki nas najbolje opišejo. Pravilo, da so pravilne, kratke in jedrnate besede ključne, da pritegnemo želeno pozornost, drži tudi na LinkedInovi aplikaciji.

Zopet je bila izpeljana še ena delavnica, ki nam je dala nov pogled na virtualno iskanje poslovnih vezi, in delavnica, katero so vsi sodelujoči zapustili z nasmeškom na obrazu.

“V LinkedIn je potrebnega veliko vloženega časa, a to je čas, ki je investiran in poplačan.”

Avtorica: Ivana Kristančič

2018-04-12T20:44:44+00:00 April 12th, 2018|