V sredo, 13. novembra 2019, smo imeli možnost prisluhniti predavanju Roka Stritarja, dolgoletnega profesorja podjetništva, ustanovitelja podjetja Kibuba ter podjetniškega svetovalca. Predavanje na tem mestu morda ni prava beseda, saj nam je je gost osvetlil vlogo marketinga v podjetjih na osvežujoč in interaktiven način, kjer ga je imel vsak izmed poslušalcev možnost vprašati karkoli.

Velika inspiracija pri vodenju podjetja gostu predstavlja filozofija vitke organizacije oz. ‘lean thinking’, kjer je ključno, da iz organizacije odstranimo vse kar ni nujno (odpadki) in se posvetimo zgolj nujnim delom procesa, ki ustvarjajo vrednost. Vrednost in kvaliteta marketinga pa izhajata iz globinskega razumevanja stranke, procesa, ki se mu dandanes vse redkeje posvečamo. Pri tem nam je lahko v veliko pomoč digitalni marketing, ki omogoča, da z razmeroma nizkimi stroški preizkušamo različne strategije oglaševanja. Slednje tudi v primeru neuspeha ne bodo pustile hujših posledic.

Kakšen je njegov nasvet mladim, zagnanim marketingašem? »Najbolj smiselno se je osredotočiti na Facebook in Google oglaševanje, ki že nekaj časa držita primat v oglaševanju, nič pa ne kaže, da bi se njun pomen zmanjševal.«

Čeprav se je gospod Stritar med predavanjem dotaknil marsikatere teme in vprašanja, bi bilo kot rdečo nit smiselno opredeliti radovednost. Želja po konstantnem učenju novih spretnosti, izpostavljanju različnim panogam in ohranjanje iskrice pri iskanju novih idej, naredijo uspešnega poslovneža. Skozi osebno zgodbo nas je povabil, da naredimo drzne korake, tudi in predvsem iz točke negotovosti ter energijo napredka prenesemo v poslovno delovanje.

Radovednost bi lahko ubila mačko, lahko pa naredi tudi uspešnega podjetnika.

Nina Ponikvar

2020-08-31T15:52:49+02:00 November 14th, 2019|