V četrtek, 15. marca, smo se ŠSDMS-jevci odpravili na sedež  podjetja Pristop, ki je eden izmed vodilnih svetovalnih in komunikacijskih podjetij v JV Evropi. Zaposleni se lahko pohvalijo s številnimi nagradami, med njimi so: velika nagrada SOF, DCA, Effie,… na splošno je Pristop ena najpogosteje nagrajenih in seveda najučinkovitejših agencij v regiji.

V napolnjeni sejni sobi nam je delo v agenciji od prejetega briefa s strani naročnika do končne oglaševalske kampanje predstavil njihov kreativni direktor Dominik Bagola, ki pravi, da smo kreativci prav vsi, vendar nekateri z vizitkami. Dominik je svoje delo v Pristopu začel kot tekstopisec, kar se mu zdi izvrstna veščina, ki danes med mlajšimi malo izumira. Oglaševanje je zanj cerkev prepričevanja in šola pripovedovanja, njegova biblija pa je kreativnost. V stari zavezi so tako vladali trije glavni velikani: televizija, radio in billboardi, danes v novi zavezi se v ospredju prerivajo družbena omrežja in digitalne kampanje.

Svoje izkušnje o tem, kako sta se pridružila ekipi agencije Pristop in njunem vsakdanu od zaspanega jutra do z idejami plodnih skupnih kosil ter vse do večera, sta z nami delila dva predstavnika mlajše generacije Eva Gjörek in Žan Žveplan.  Žan je pred tem delal kot scenarist in producent, ki pravi, da se je agenciji pridružil po naključju. Sedaj dela kot junior copywriter. Eva pa si je dela na agenciji zelo želela, ekipi se je najprej približala tako, da je pol leta delala kot receptorka Pristopa, potem pa izbrala pogum in postala tekstopiska.

Po predstavitvi smo tudi sami zaviharili možgane in našpičili misli v delavnici: Od briefa do ideje v resničnem življenju. Razdelili smo se v štiri skupine. Vsaka skupina je dobila svoj brief in 20 minut časa za oblikovanje imena, slogana in zgodbe oglaševalske kampanje.

Obisk nam je nedvomno dal boljši vpogled v delo v oglaševalski agenciji. Spoznali smo, kako pomembno je dobro sodelovanje med oddelki in kako strma, a hkrati vijugasta je pot od naročniških briefov do »hevreka« trenutkov, ki vodijo do učinkovitih rešitev. Nekaterim izmed nas pa je dal tudi nove ideje za nadaljnjo karierno pot.

Avtorica Lucija Remic

2018-03-25T16:51:20+02:00 March 25th, 2018|