[Reportaža] ŠSDMS na 24. Zlatem bobnu

Med 18. in 20. oktobrom je v Grand hotelu Union potekal mednarodni festival Zlati boben, kjer smo tudi letos lahko bili priča največjim svetovnim kreativnim uspehom v oglaševanju. Festival poleg odlične organizacije ponuja tudi izvrstno vzdušje, ki ne pusti ravnodušnega nobenega kreativca.

Nastopili so predavatelji iz različnih držav in raznovrstnih agencij. Festivalni oder je otvorila mlada tekstopiska Ioana Filip, ena izmed najmlajših izvršnih kreativnih direktoric v Evropi. Skušala nam je odgovoriti na vprašanje, kako dobivati nagrade, ne da bi oglaševali. Izpostavila je načine, kako potrošnike resnično pritegniti. Meni, da je iskanje zgodb na način, kot to počnejo novinarji, ključnega pomena. Poudarja dejstvo, da bi kreativci morali razmišljati kot umetniki. Izpostavlja tudi, da morajo oglaševalci razumeti sodobno tehnologijo, saj je ta ključnega pomena pri snovanju zmagovalnih akcij.

Odmevna tema so vsekakor bili tudi milenijci. Po besedah Maše Milutinovoć in Daniela Bukumirovića iz medijske družbe VICE milenijce najboljše razumejo prav milenijci. Ravno zaradi tega pa jih je potrebno zaposlovati in jim prisluhniti.

Tudi letos se na dogodku niso izognili tematiki žensk v kreativni industriji. Kot je na lanskem  Zlatem bobnu to storila odmevna Cindy Gallop, se je letos tematike lotil Fabian Roser, direktor in izvršni kreativni direktor v nemški agenciji DDB. Roser meni, da nas do enakovredne zastopanosti žensk v kreativni industriji čaka še dolga pot. Pravi, da kreativna industrija ravno zaradi neenakovredne zastopanosti žensk ne izkorišča kar polovice svojega potenciala. »Če bo v oglaševanju delovalo več žensk, sem prepričan, da se bo podoba ženske v medijih spremenila, oglaševalska industrija bo postala bolj relevantna in videli bomo več svežih pristopov,« je za Marketing Magazine povedal Roser. Oglaševalce spodbuja k ustvarjanju raznolikih kadrov in jim svetuje, naj zaposlujejo na podlagi potenciala in ne dosežkov.

Eden izmed nam zanimivejših predavateljev je prihajal in turške agencije 4129Grey. Alemsah Ozturk, odgovoren za zadovoljstvo zaposlenih in naročnikov, poudarja, da mora dobro okolje v podjetju vsakemu posamezniku nuditi možnost za učenje in rast. Novi generaciji zaposlenih namreč zgolj služenje denarja ne zadošča, želijo opravljati delo, ki jim bo nekaj pomenilo. Ravno zato, meni Ozturk, pa je pomembno ustvariti okolje, ki bo spodbujalo ljudi tako h karieri, kot tudi osebni rasti.

Poleg omenjenih tematik in predavateljev so na festivalu nastopili tudi številni drugi. Govora je bilo o glasbi, ki po mnenju predavatelja vzbudi pristno čustveno reakcijo pri ljudeh. Ravno zaradi tega je glasba zelo pomemben dejavnik v oglaševalski industriji, ki ga ne velja zanemariti.

Splošni vtis o Zlatem bobnu je bil zelo dober. Ne le predavatelji in predstavitev njihovih projektov ter tematik – Zlati boben ponuja veliko več. Že sama razstava prijavljenih del na začetku festivala je bila izvrstna; videli smo lahko ogromno kreativnih rešitev in odličnih kreativnih izvedb. Poleg tega je bilo na festivalu videti veliko mladih udeležencev, kar kaže na to, da oglaševalska panoga ohranja svojo privlačnost in svežino. Komaj čakamo naslednji, že 25. Zlati boben, ki se prihodnje leto ponovno vrača v Portorož.

Lana Natek

2017-11-07T18:05:22+00:00 November 7th, 2017|