[TOP 5] LASTNOSTI DOBREGA DELAVCA V MARKETINGU

V vsakem poslu so za doseganje kar se da visokih rezultatov pomembne specifične sposobnosti. Tako bo v matematiki nekdo, ki mu številke in izrazi predstavljajo nočno moro, uspel težje kot njegov prijatelj, ki z veseljem uspešno rešuje matematične probleme. Prav enaka situacija nastaja v marketingu.

KREATIVNOST

Ključno pri ukvarjanju z marketingom je, da uspemo najti nove poti, s katerimi bomo izstopali iz povprečja. V marketingu ne obstaja formula, po kateri bi naše podjetje prehitelo konkurente v panogi. Izdelke, storitve ali dogodke moremo diferencirati od drugih, jih narediti privlačne in s tem prepričati uporabnike. Zato si moremo vselej znova v glavi ustvarjati ideje, ki se bodo nekaterim zdele nore. Četudi obstaja možnost, da nam spodleti, se moremo prepričati, da se to ne bo zgodilo. Ko dosežemo cilj, bo vse poplačano.

RADOVEDNOST

Osnovna funkcija marketinga je zadovoljevanje potreb potrošnikov. Zato je potrebno neprestano preiskovati vedenje in navade naših ciljnih skupin. Pri tem je potrebno poudariti, da moremo opazovati skupine ljudi, ki jim bo naš proizvod namenjen. Slediti moramo trendom in razširjati obzorja tako, da ljudem konstantno postavljamo vprašanja. S tem bomo bistveno povečali možnosti za uspeh.

PRILAGODLJIVOST

Četudi projekt izpeljemo odlično in vanj vložimo ogromno truda, se lahko kaj hitro pojavijo težave. Vedenje potrošnikov se ves čas spreminja, zato se moremo novim trendom vsakič znova prilagoditi. Seveda se nam lahko pripetijo tudi problemi drugih vrst, kot so denimo tehnični. Ključno je, da ne vzganjamo panike. Vedno moramo imeti pripravljene rezervne načrte, po katerih se ravnamo, če se kaj zalomi.

SPOSOBNOST PRODAJE

Marketinški strokovnjak je hkrati tudi dober prodajalec. Znana je fraza, ki pravi, da mora biti sposoben prodati led eskimom še pred tem, ko se ti zavedo, da leda pravzaprav ne potrebujejo. V tem segmentu dela do izraza pridejo komunikacijske sposobnosti – ustvariti moremo učinkovito sporočilo, ki bo ljudi prepričalo v to, da nek izdelek potrebujejo.

VODENJE SKUPINE

Uspešen marketingaš mora biti sposoben vodja, ki zna zgraditi učinkovito ekipo. Nemogoče je, da obvlada vsa področja svojega dela enako dobro, zato mora sodelovati še z drugimi strokovnjaki. Uvesti je potrebno disciplino, ki pripomore k doseganju ciljev. Velikokrat se namreč zgodi, da so ideje dobro formirane, njihova izvedba pa slaba.  

Če posedujete vse naštete lastnosti, je marketinški svet kot nalašč za vas. A tudi v nasprotnem primeru ne mečite puške v koruzo. Nekatere izmed naštetih lastnosti, pa tudi mnoge druge, ki niso bile omenjene, se namreč da z vajo osvojiti.

 

Avtor: Miha Kodrič

2017-11-24T18:22:28+00:00 November 24th, 2017|