[TOP 5] MARKETINŠKIH NAPAK

Nemalokrat smo že slišali, da se je motiti človeško. Nič drugače ni v marketingu. Četudi se še kako trudimo, da bo naše delo izpeljano popolno, se včasih ne moremo izogniti neprijetnostim. Da bo v vaši naslednji ali morda celo prvi marketinški kampanji delo opravljeno uspešno, vas opozarjamo na najpogostejše napake v marketingu.

POMANJKANJE RAZISKAV IN TESTIRANJ

Preden naš izdelek dostavimo trgu, moramo izvesti obsežno marketinško raziskavo. Ta mora biti narejena kvalitetno, saj si bomo le tako lahko postavili realne cilje in jih tudi dosegli. V potrošniški družbi se je treba usmeriti v potrebe ciljnih skupin in ugotoviti, s čim jih bomo najbolje zadovoljili. Produkt moramo preizkusiti tudi na testnih uporabnikih in opazovati, kakšne učinke pušča na nji

IZBIRA NAPAČNIH CILJNIH SKUPIN

Prodajati ne moremo vsakomur, še posebej v času, ko iz dneva v dan prihaja do ustvarjanja novih niš. Zato moramo glede na različne dejavnike načrtovati, katera bo naša ciljna skupina in ji prilagoditi našo strategijo. Tako se bomo naučili, kako se osredotočiti na poseben segment trga in interese, trende ter navade kupcev. Glede na vse našteto moramo oblikovati učinkovito marketniško sporočilo in se pozicionirati v uporabnikovi zavesti.

NE POSTAVIMO SI CILJEV

V sklopu ustvarjanja kampanje si moramo postaviti cilje, ki bodo zadovoljili naše apetite. V prvi vrsti je cilj marketinga ustvariti čim večji dobiček glede na investicijo, poleg tega pa si mnogokrat želimo še vzbuditi zavedanje o naši znamki, ravnati družbeno odgovorno …  Cilji, ki si jih postavimo, morajo biti natančni, merljivi, realistični in dosegljivi.

IZBIRA NAPAČNIH KANALOV KOMUNICIRANJA

Do uporabnikov lahko dostopamo preko vrste različnih medijev. Izbrati moramo tiste, preko katerih bomo najlažje dostopali do naših ciljnih skupin. Potrudimo se, da bomo čim bolje zastopani v lastnih in prisluženih medijih, kar bo zmanjšalo naše stroške. Seveda ne smemo pozabiti tudi na plačane medije, ki imajo največji doseg.

OSREDOTOČANJE NA KORISTI

Potrošniki želijo pred nakupom imeti na voljo vse mogoče informacije, ki jim bodo pomagale ugotoviti, kako jim bo produkt koristil. Predstaviti se jim moramo kot oseba in ne le kot trgovec, ki si na vsak način želi priti do dobička. Če bodo ljudje ugotovili, da jim lahko naš izdelek pomaga pri povišanju kakovosti življenja, se možnosti za nakup bistveno povečajo.

Zdaj veste, pri katerih nalogah v marketingu je potrebno še posebej paziti, da nam stvari ne uidejo izpod nadzora. Kljub temu pa velja omeniti, da se največ naučimo na lastnih napakah. Najbolj pomembno pri vsem tem pa je zagotovo to, da jih ne ponavljamo.

 

Avtor: Miha Kodrič

 

2018-01-13T18:09:26+00:00 January 13th, 2018|