[TOP 5] TRENDOV V DIGITALNEM MARKETINGU

Z razcvetom moderne tehnologije se vedno večji del marketinga seli v digitalne medije. Vsaka organizacija, ki želi uspešno delovati, mora v svojo marketinško strategijo vključiti digitalni marketing. Le to pa ne zadošča – najti mora prave načine, s katerimi bo pritegnila občinstvo. Zato smo se odločili, da vam ponudimo pomoč in zaupamo, kateri trendi so v tem delu marketinga trenutno prevladujoči.

VIDEO OGLAŠEVANJE

Spletni videoposnetki veljajo za tip vsebine, ki prinaša največji donos glede na investicijo. Video oglaševanje je zelo uporabno predvsem zaradi mlajših generacij, za katere je značilno, da si ogledujejo vse več vsebin takšne vrste. Temu so se prilagodila tudi družbena omrežja kot so Facebook, Snapchat in Twitter. Facebook je tako uvedel nov 6-sekundni format oglasnih sporočil in s tem sledil YouTubeu.

VSEBINSKI MARKETING

Vse več podjetij v svoje marketinške strategije vključuje vsebinski marketing. Ta temelji na ustvarjanju koristne in pomembne vsebine, ki je namenjena pritegovanju ciljnega občinstva. Potencialnim kupcem nudi informacije in vsebino, ki jih zanima, je za njih pomembna in jim koristi. Posledično nas kupci nagradijo z nakupom in zvestobo.

PERSONALIZACIJA OBČINSTVA

Časi množičnega marketinga so mimo. Čas je, da se podjetja osredotočijo na lastnosti ciljnih skupin. V te namene je potrebno zbrati podatke o vedenju potrošnikov, jih analizirati s pomočjo umetne inteligence in na podlagi rezultatov razviti marketinške strategije. Zahvaljujoč »big data« tehnologiji je razčlenjevanje podatkov iz različnih digitalnih kanalov postalo preprostejše kot kdajkoli prej.

ODZIVNOST

Na Facebooku je prisotnih že 1,3 milijarde uporabnikov, ki si mesečno z uradnimi poslovnimi stranmi izmenjajo kar 2 milijardi sporočil. Živimo v informacijski dobi, v kateri želi imeti uporabnik v trenutku vse informacije, ki jih potrebuje. Zato je pomembno, da organizacije razvijejo sistem, s katerim bodo zadovoljile to potrebo. Poleg že nujnih strani na družbenih omrežjih, morajo vzpostaviti spletni klepet, ki služi kot pomoč potrošnikom. Dobra odzivnost je ključna za uspeh.

VPLIVNOSTNI MARKETING

Ta termin predstavlja promocijo izdelkov in storitev s pomočjo tako imenovanih vplivnežev oziroma influencerjev. To so posamezniki, ki so si v družbenih medijih ustvarili obsežno občinstvo in s tem tudi določeno stopnjo ugleda in kredibilnosti. Pri tem velja poudariti, da so na svojem področju ponavadi strokovnjaki, zato sledilci upoštevajo njihovo mnenje in nasvete. Delujejo na različnih področjih, kot so denimo moda, avtomibilizem, šport in prehrana. Ker lahko vplivajo na nakupne odločitve svojega občinstva, so za podjetja in blagovne znamke zelo privlačni.

S tem člankom je nemogoče opisati vse trenutne trende v marketingu. Zato vam priporočamo, da to področje še dodatno sami raziščete. Velja poudariti, da se trendi zelo hitro spreminjajo, zato moramo biti vselej na tekočem s stvarmi, ki se dogajajo v svetu marketinga.

 

Avtor: Miha Kodrič

2017-12-02T16:22:00+00:00 December 2nd, 2017|