[TORKOV KREATIVNI NAVDIH] Oglaševanje in prihodnost

Fanfarin mesec,  mesec prihodnosti je tukaj! Tokratna objava se ne bo dotikala samo primerov dobrih praks – torej primerov oglasov oziroma komunikacijskih kampanj. Posvetili se bomo ključnim elementom, ki so za prihodnost oglaševanja nujno potrebni in izvedeli, brez česa v prihodnosti na področju oglaševanja ne bo šlo.

Nove in nove organizacije in podjetja ter agencije vsakodnevno zaposlujejo developerje in skupaj z njimi ustvarjajo čudovite, uspešne interaktivne aplikacije. Znamke postajajo ustvarjalci vsebine. Vse te spremembe nakazujejo na to, da novo tehnologijo posvajamo hitreje in bolj, kot bi si lahko zamislili. Ljudje vsak dan več časa preživimo za malimi ekrani. Ampak … kako to vpliva na oglaševanje?

  1.       Izbira: Ogled oglasov bo v prihodnosti prostovoljen

Vse več obstaja možnosti, ko nek oglas lahko preprosto preskočimo. V prihodnosti bo to postala praksa, potrošniki bodo lahko sami izbirali in določali, kateri oglas želijo videti – če ga sploh želijo.

  1.       Povezanost: Oglasi bodo ljudem pomagali pri življenju na poti

Živimo v svetu, ko smo ljudje konstantno povezani in priklopljeni na številne naprave. Oglasi v prihodnosti bodo dovolj  »pametni«, da bodo prepoznali kontekst iskalnega niza, napravo in lokacijo. Ta princip pa je koristen tako za uporabnika, kot tudi za oglaševalca.

  1.       Šarm: Oglasi postajajo vedno bolj interaktivni in privlačni

Kreativnost, ustvarjanje in tekstopisje. Vse bolj je pomembna celotna izkušnja in interaktivnost neke komunikacije, ne več toliko sam oglas. Z izboljšanjem in napredkom tehnologije se bo izboljšala tudi kreativa – novi načini ustvarjanja bodo oglaševalce spodbudile k še večjim in bolj drznim kampanjam.

  1.       Nadzor: Uporabniki bodo sodelovali, če bosta zagotovljena vrednost in nadzor

Ko damo ljudem nadzor nad oglasi, vemo, da jih začnejo ceniti. Potrebujemo torej več idej,  kako ljudem pomagati oglaševalcem povedati, česa si pravzaprav želijo oziroma si ne. Da bi oglase naredili uporabnikom pomembne in obstojne, morajo uporabniki dobiti občutek, da imajo nad temi popoln nadzor.

  1.       Meritve, umerjanje: Celotno oglaševanje bo merjeno, kliki pa bodo pri tem posebna kategorija

V zadnjem desetletju so se meritve glede oglasov zelo razvile. Kliki niso več vse, kar šteje. V prihodnje se bo v razvoj meritev precej investiralo, izjemnega pomena bo tudi tehnologija in nivo kvalitativnih merskih standardov.

Vsekakor nas čakajo zanimive napovedi za prihodnost. Če bi o tem radi izvedeli še kaj, se poglobljeno izobrazili o tehnologiji in prihodnosti na sploh, ali pa samo kot zanimivost prisluhnili številnim strokovnjakom na tem področju, pa se nam pridružite 22. marca v Kinu Šiška. Na 11. fanfari se bomo dotaknili številnih tem, ki zadevajo prihodnost.

Če želite biti košček naše sestavljanke prihodnosti tudi vi, hitro obiščite http://fanfara.si/ in se nam pridružite na največji študentski marketinški konferenci!

Avtorica: Lana Natek

 

2018-03-06T15:28:10+00:00 March 6th, 2018|