[TORKOV KREATIVNI NAVDIH] PRAZNIČNA IDILA MED OGLAŠEVALCI

December je tukaj in s tem tudi praznično vzdušje. Božične pesmi, vonj sveže pečenih cimetovih piškotov in kuhano vino. Za marsikoga najlepši čas v letu.

Ta čas pa že vrsto let s pridom izkoriščajo tako gostinci kot tudi trgovci. Med slednje lahko uvrstimo tudi oglaševalce, ki nam  vsako leto na kreativne, inovativne in duhovite načine predstavijo svoje produkte in storitve.

V tokratnem zapisu bomo predstavili nekaj kampanj in oglasov, ki so s svojim prazničnim pristopom ter vzdušjem pridobili našo pozornost.

 

Podjetje Marks&Spencer je v sodelovanju s trenutno enim izmed najbolj priljubljenih otroških likov, medvedkom Paddingtonom, posnelo kampanjo, prežeto s praznično toplino in radostjo. Ob dobro zaviti in spretno izpeljani zgodbi agencije Grey London sprva sploh ne pomislimo, da gre za oglas.

Ker pa so  prav zgodbe tiste, ki naredijo celotno božično vzdušje, se je tudi trgovska veriga Aldi lotila kampanje na ta način. Kljub temu, da je po mnenju kritikov oglas rahlo stereotipično obarvan, nas zgodba prevzame in navduši.

Naslednji oglas je bil ustvarjen s strani BBC Creative. Zopet gre za čudovito božično zgodbo, ki gledalcev ne pusti ravnodušnih. Več si oglejte v videu:

Praznični oglas podjetja H&M, narejen s strani Forsman&Bodenfors, prikazuje moderno pravljico, kjer med drugim nastopata tudi Nicki  Minaj in Jesse Williams. V videu se lahko prepustite čarobnosti otroške domišljije, ki vas popolnoma odpelje v praznični duh.

Avtorica: Lana Natek

2017-12-12T15:21:43+00:00 December 12th, 2017|