[TORKOV KREATIVNI NAVDIH] ŠSDMS – Najljubših 5

Za tokratno objavo smo izbrali nekaj drugačnega. V nadaljevanju si namreč lahko ogledate komunikacijske kampanje in primere dobrih praks, ki so jih izbrali naši člani.

Začnimo na domačih tleh – Tina je za svojo najljubšo kampanjo izbrala delo agencije BPCS, ki je za znamko Tuš ustvarila oglaševalsko akcijo Mladi smučarski upi. Z željo, da bi veriga naših junakov belih strmin ostala neprekinjena,  je Tuš kot ponosni zlati sponzor slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc skupaj s Smučarsko zvezo Slovenije ustvaril eno izmed boljših kampanj pri nas v zadnjem času. Z njo želijo prepričati kupce, da mlade upe podprejo tudi oni.

Viti je bil najbolj všeč oglas za Coca-Colo, kjer je izpostavljen pristen družinski odnos – odnos med bratoma v najstniških letih. Oglas se nas dotakne, saj prikazuje močna čustva in povezanost. Za glasbo so primerno izbrali Aviciijevo pesem z naslovom Hey Brother. Oglas je kljub raznim kritikam postal hit poletja 2016.

Miha je bil zelo navdušen nad športno marketinško kampanjo podjetja Procter and Gamble za olimpijske igre leta 2012 v Londonu. Video prikazuje utrinke iz življenja olimpijcev po svetu in vpliv njihovih mam na njihove kariere. Kampanja je leta 2016 zopet doživela razcvet – vsekakor je še danes vredna ogleda.

Naslednji oglas je izbrala Iva – gre za oglas agencije Publicis Italy, kjer nam skušajo podati sporočilo, da sicer ni vsakdo ustvarjen za petje, vendar to ni ključnega pomena. Pomembno je, da se dobro počutimo in to delimo z drugimi. Heineken vsekakor zna nagovoriti ljudi.

Tei je bil všeč oglas podjetja Always z imenom #LikeAGirl. Podjetje je želelo pozvati bodoče potrošnike,  ki prav tako apelirajo na najstnice nove generacije. Z omenjenim hashtagom, ki je kasneje prerasel celo v »frazo«, so prejeli vrsto nagrad na številnih področjih.

Avtorica: Lana Natek

2018-01-08T13:57:30+00:00 January 8th, 2018|