[TORKOV KREATIVNI NAVDIH] SUPER BOWL: BEST OF 2018

O finalu ameriškega nogometnega prvenstva smo že pisali. Ker gre sedaj zares, se bomo v tokratni objavi posvetili najboljšim letošnjim primerom dobrih komunikacijskih kampanj.

Oglasi Super Bowla so postali popolnoma svoja kultna kategorija, saj vsi oglaševalci želijo v tem času pokazati več kot sicer. Za prikaz svojih del so pripravljeni odšteti od štiri milijone dolarjev naprej.

Ena izmed najbolj odmevnih letošnjih komunikacijskih kampanj je oglas z Morganom Freemanom in Petrom Dinklageem, kjer so se produkcijsko izkazali ustvarjalci, ki so promovirali prigrizek Doritos. V ozadju se vrti skladba Look at Me Now, ki jo je posnel Chris Brown. Dinklage med sprehajanjem po goreči sobi v slogu »lip synca« na matrico odpira usta in mrmra besedilo. Nato v prostor vstopi Morgan Freeman, spije požirek pijače z mehurčki in se prepusti skladbi Get Ur Freak On glasbenice Missy Elliott.

Chef Gordon Ramsay, rapperka Cardi B, igralka Rebel Wilson in igralec Anthony Hopkins so del  90-sekundega oglasa za Amazonov produkt, Alexa. V videu si natančneje oglejte, kako jim je uspela promocija novega produkta.

Skozi serijo zgodb več različnih oglasov, kjer med drugim igra David Harbour, lahko opazimo preplet dogodivščin ljudi. Te imajo eno skupno lastnost – v vsakem odseku dobijo opozorilo, da gre pravzaprav za oglas podjetja Tide.

Eden izmed najbolj zapomnljivih je bil oglas Proctor&Gamble, kjer Isaiah Mustafa, najbolj znan obraz znamke Old Spice,  namesto deodoranta v rokah drži detergent Tide. Isaiah v oglasu sedi na belem konju. Za njim pa je Harbour, ki gledalce opozarja na znamko Tide.

Namesto klasične promocije piva, se je letos Budweiser odločil, da v svojem Super Bowl oglasu prikaže nekaj drugačnega. Več pa si oglejte v videu.

2018-02-25T20:01:00+00:00 February 6th, 2018|