[TORKOV KREATIVNI NAVDIH] Superbowl: Best of 2017

Ker se bliža čas Superbowla, finala v ameriškem nogometu, bo tokratna objava namenjena prav temu. Kot verjetno že vemo, Superbowl ni le športna prireditv, pač pa tudi čas za predstavitev največjih oglaševalskih uspešnic.

Prvi oglas, ki je lani požel veliko uspeha, je oglas za mavrične bonbone Skittles. Posnetek prikazuje klasično suburbano zgodbo, kjer fant osvaja dekle z metanjem »kamenčkov« v okno svoje izvoljenke. Zgodba se razplete na nekoliko bolj specifičen način, vsekakor vreden ogleda.

Naslednji oglas je bil ustvarjen za podjetje Hyundai. Posnet je bil kar med Superbowlom, kjer si vojaki s pomočjo 360-stopinjskih kamer ogledajo tekmo skupaj s svojo družino.

Oglas za pivo Budweiser nam s svojo zgodbo sporoča, da brez nemških migrantov, ki so na začetku 19. stoletja migrirali v Ameriko, danes ne bi imeli tako dobrega piva. Vsekakor dober način vpletenosti časa in politike.

Podjetje Ford nikakor ni samo izdelava avtomobilov. V oglasu nas opozarjajo, da gre pravzaprav za mobilnost. Mobilnost pri avtomobilih, mobilnost pri kolesih, ali mobilnost pri aplikacijah – Ford na tem dela na vsakem koraku.

Zadnji omenjeni oglas vsekakor ni tipičen za Superbowl, vendar kot svoje opravičilo navaja dejstvo, da v njem igra Jon Lovitz. Pa to opravičilo zadostuje?

Avtorica: Lana Natek

2018-01-23T16:43:18+00:00 January 23rd, 2018|