[TORKOV KREATIVNI NAVDIH] Zahvalni dan. Še vedno zgolj zahvalni?

O zahvalnem dnevu, ki ga praznujejo v ZDA in Kanadi, kroži veliko mitov. Od tistih za otroke, ki zatrjujejo, da so na ta dan ameriški staroselci s purani pomagali nahraniti prve priseljence na severovzhodu, pa do tiste zgodovine za odrasle, ki pravi, da so staroselci leta 1621 na zahvalnem dnevu v Novi Angliji oziroma državi Massachusetts sodelovali z ustreljenimi jeleni in srnami, beli priseljenci pa s purani in vsem ostalim, kar sodi k dobri pojedini.

 

Kakorkoli, zgodovina ima svoje skrivnosti, ki so velikokrat še nerazkrite. Vsem tem mitom pa je skupno dejstvo, da Američani slavijo svoj nacionalni praznik in ob tej priložnosti pojedo na milijone puranov.

(Vir: 24 ur.com)

Ob tej priložnosti se vsako leto oglasijo tudi oglaševalci. V tokratnem zapisu si lahko preberete in pogledate nekaj kampanj, ki so nam še posebej stopile v oči.

Prva izbrana kampanja je sicer aktualna med prazniki na sploh, ne le v času »thanksgivinga«. Naročnik je znamka Coca-Cola Kanada, ki ljudi nagovarja s kampanjo: »Peace on Earth … Or at Least in the Mall«.

Prva izbrana kampanja je sicer aktualna med prazniki na sploh, ne le v času »thanksgivinga«. Naročnik je znamka Coca-Cola Kanada, ki ljudi nagovarja s kampanjo: »Peace on Earth … Or at Least in the Mall«.

Nakupovanje pred prazniki – vsem znana situacija. Ljudje so sicer deljenih mnenj: nekaterim nikoli ni dovolj vsega blišča in dekoracije ter splošnega prazničnega vzdušja, spet drugi želijo ostati čim dlje od tega. Kakršnokoli že je vaše stališče, pri Coca-Cola Kanada so našli pameten način, kako ljudem pokazati, da jih njihova najljubša pijača lahko poveže tudi v težkih časih. Coca-Cola je uporabila video, ki je bil deljen prek številnih družbenih omrežij. V videu se dve osebi prepirata za neko blago, ki je med razprodajami znižano. Ko v kader vskoči plastenka njune najljubše pijače, pa se osebi nehata prepirati, pozabita na zamere in uživata v pijači.

https://www.instagram.com/p/BNJ1nCQAuT8/

Naslednja opažena kampanja z naslovom »Robert DeNiro and Billy Crystal Promote NYC Tourism«, je bila narejena med Macy´s Thanksgiving Day Parade, le nekaj tednov po 9/11. Kampanja je nagovarjala prav vse ljudi, ki si v New Yorku iščejo sanje in jih vzpodbudila naj postanjejo čudež New Yorka. Kampanja je bila narejena na duhovit in preprost način ter je na ravno pravšnji način spodbujala ljudi naj še vedno verjamejo in upajo.

Naveličani vsakoletnih borb s puranom? Po besedah številnih oglaševalcev je sledeči oglas eden izmed boljših oglasov v sklopu zahvalnega dne. Kaj pa vi menite?

REI #OptOutside je sicer kampanja, ki je v sklopu Black Friday. Leta 2015 je podjetje REI, ki proizvaja oblačila in opremo za čas, preživet v naravi, ustvarilo nepozabno kampanjo. Z novico, da bo trgovina zaprta na največji nakupovalni dan v letu, so šokirali svet. Kar je bilo še bolj zanimivo – odločili so se, da bodo vsem zaposlenim plačali prost dan, ki ga morajo preživeti zunaj. S to novico so si prislužili 2,7 bilijona PR objav v prvih 24 urah od razglasitve novice in si povečali prepoznavnost oziroma branost na družbenih omrežjih za kar 7000 %.

#OptOutside je danes kampanja, h kateri težijo vsi veliki trgovci. REI ima na svoji spletni strani možnost, da vpišete svojo lokacijo, kjer lahko najdete bližnje športne aktivnosti, predvsem plezanje. Zasledimo lahko tudi ljudi in njihove dogodivščine iz prejšnjih let. #OptOutside ostaja ena izmed bolj tveganih in hkrati legendarnih kampanj vseh časov, ki si definitivno zasluži tudi naš glas.

2017-11-21T17:18:53+00:00 November 21st, 2017|