V sredo, 2. 3., je na Fakulteti za družbene vede potekla aktualna in zanimiva okrogla miza, ki je napolnila predavalnico 7 do zadnjega stola!

 

Na prvem Ventilatorju v letošnjem letu smo v sodelovanju s ŠS PRSS povabili slovenske Instagramerke, blogerke in vlogerke, da bi nam iz svojih osebnih izkušenj povedale več o tem, kako uspeti na spletnih družbenih omrežjih. Diskusijo je moderirala modna blogerka Anela Šabanagič, ki vsebine na svojem blogu StreetChatElla polni s svojimi zgodbami in izkušnjami iz sveta mode in vsakdanjega življenja in pravi, da je blog platforma blogerju to, kar je modelu ‘book’. Udeleženke diskusije pa so bile Alja Bitenc, ki je še na začetku pisanjem modnega bloga ABC Style,  Katja Grudnik, ki je z blogom Viva la vida začela pred štirimi leti in inspiracijo za vsebino nabirala kar iz svoje omare, Tjaša Deu, ki je z vloganjem začela zaradi svoje strasti do samega procesa ustvarjanja videov in to združila s svojim življenjskim stilom, vlogerka Nika Erčulj je prav tako spontano začela s svojim kanalom Nika’s Inner Beauty o modi, ko je idejo dobila ob gledanju drugih Youtube videev in ne nazadnje Kaja Milanič iz deklica.si, ki pravi, da je njen blog tak kot ona – kreativen.

Ventilator: LIFE HACK: kako #lifestyle spremeniti v poklic

V začetku debate smo se dotaknili polemike majhnosti slovenskega trga oz. vprašanja, če je trg sploh dovolj velik, da se razvije blogerstvo kot poklic. Po večini so se strinjale, da samo bloganje ni dovolj in, da moraš temu potem nekaj dodati, na primer, da poleg bloga delaš podobne stvari še v nekem drugem podjetju ali pa se povežeš z blagovnimi znamkami in drugimi podjetij in delaš vsebine zanje oz. skupaj z njimi. Polovica udeleženk svoje vsebine ustvarja v angleškem jeziku, saj tako dosežejo večji trg. Sicer pa pravijo, da je občinstvo vedno tam, če veš, kaj hočeš s svojim blogom doseči. Takrat jezik ni pomemben.

Ovira pri tem, da ta način življenja popolnoma spremeniš v poklic, je tudi ta, da podjetja in znamke, ki sicer kar hitro stopijo v stik z blogerji, v zameno ne ponudijo plačila pač pa le brezplačne izdelke, ki naj bi jih blogerke promovirale. Kar se sliši magično, vendar z vsakim izdelkom pride tudi obveznost in veliko dela za pripravo vsebine. Poudarile so, da ti bloganje, kot vsak drug poklic, vzame veliko časa tudi, če je to tvoj življenjski stil in kot vsi drugi, tudi one potrebujejo plačilo za svoje opravljeno delo. Pri tem je tudi pomembno da si znaš postaviti meje in ne sprejmeš vsega, kar ti ponudijo pač pa sprejmeš toliko kolikor lahko narediš in kar najbolj ustreza tebi. Na koncu dneva moraš ostati zvest samemu sebi in ohranjati svojo integriteto, ki je ključnega pomena pri tako javno izpostavljeni osebi.

Ventilator: LIFE HACK: kako #lifestyle spremeniti v poklic

Ko življenjski stil spremeniš v poklic, ga je težko ločiti od zasebnega življenja, zato so navadno v njihov proces ustvarjanja posredno ali neposredno vključeni tudi njihovi najbližji. Na to temo se je cela predavalnica nasmejala videu Instagram Husband, ki si ga lahko ogledate tukaj.

Za konec so punce dale nasvet vsem, ki razmišljajo, da bi svoj lifestyle spremenili v: »bodite to kar ste, najbolj so brane pristne objave, vedno vključi nekaj svojega, tudi če slediš trendom in bodi konsistenten s svojimi objavami, najprej se osredotoči na to, da imaš dobro vsebino in nato izpelji ostalo ter ne nazadnje, ne obupaj!«

Besedilo: Sinja Čož

Foto: Hana Godina

 

2016-10-16T11:44:19+02:00 March 4th, 2016|

Leave A Comment