Si velik marketinški navdušenec? Te zanima kako se rodijo nore ideje, kako nastanejo najboljše kampanje in kdo stoji za njimi? Bi rad čez nekaj let tudi sam bil del marketinškega sveta?
Potem je Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije pravi kraj zate.
Z nami boš spoznal zanimive ljudi, ki jih zanimajo podobne stvari, dobil vpogled v zakulisje marketinga in se preizkusil v organizaciji najrazličnejših projektov!

ČLANSTVO V ŠSDMS

DMS koristi: 

  • Vsa Mesečna srečanja
  • Vsi Marketinški zajtrki
  • 1 Marketinški TOPX
  • Dostop do celotne raziskave
  • Trženjski monitor DMS
  • Dostop do gradiv z DMS dogodkov
  • Popusti za dogodke drugih organizacij
  • Srečanje drugih sekcij

ŠSDMS koristi:

  • Advertizzivi
  • D’brifi
  • Šnelkursi
  • Ventilatorji
  • Motivacijski vikendi
  • ostala predavanja in delavnice
  • mreženje s člani in člani partnerskih društev
  • ∞ znanja, izkušenj in poznanstev
  • popusti na kotizacije za nekatere marketinške in oglaševalske festivale
  • brezplačne kotizacije za nekatere marketinške in oglaševalske festivale
  • dostop do ekskluzivnih ponudb za službo
  • neformalna srečanja in sklepanje novih prijateljstev

Članstvo v ŠSDMS

45+ DDV
  • ŠSDMS koristi
  • DMS koristi
  •  
  •  

Aktivno članstvo v ŠSDMS

9+ DDV
  • ŠSDMS koristi
  • DMS koristi
  • praktične izkušnje
  • reference

*Cena osnovnega nivoja članarine DMS je 90 € + DDV. Vsi, ki predložijo veljavno študentsko potrdilo o vpisu, imajo 50 % popust na kateri koli nivo članarine DMS.

FAQ

Članstvo v sekciji je pogojeno s članstvom v Društvu za marketing Slovenije (v nadaljevanju DMS). V sekcijo se prostovoljno lahko včlani vsak posameznik, ki izpolni naslednje pogoje:

  • predloži veljavno študentsko potrdilo o vpisu in motivacijsko pismo;
  • ni starejši od 26. let. Z izpolnjenimi naštetimi pogoji še ne izpolnjuje tudi pogojev aktivnega članstva. (Statut ŠSDMS, 3. člen)
Članstvo in aktivno članstvo sta opredeljena z enakimi koristmi. Vendar mora član za pridobitev naziva aktivnega članstva sekcije izpolnjevati vse naslednje pogoje:

  • organizacija oz. sodelovanje pri vsaj enemu strokovnemu projektu z izobraževalno funkcijo v tekočem študijskem letu (izjemoma sta vključena tudi novoletni žur in povolilni piknik);
  • redno udeleževanje tedenskih sestankov sekcije;
  • spoštovanje in delovanje v skladu z danimi navodili s strani upravnega odbora pri organizaciji projektov in ostalem delovanju; ü spoštovanje in upoštevanje dodatnih dogovorov med izvajanjem projekta;
  • proaktivnost in ažurnost;
  • udeleževanje dogodkov in projektov sekcije.

Aktivno članstvo preneha, če član v prejšnjem semestru študijskega leta ni izpolnjeval prej naštetih pogojev. V tem primeru mora doplačati razliko v ceni med članstvom in aktivnim članstvom, če želi še naprej ostati član sekcije.

Članstvo se v primeru polletne ali letne izmenjave ali prakse v tujini zamrzne. Ob vrnitvi posameznik plača višino aktivnega članstva. V kolikor v vrnitvenem semestru nato ne izpolnjuje pogojev aktivnega članstva, doplača razliko med članstvom in aktivnim članstvom.
Nekdanji člani upravnega odbora sekcije, ki imajo posebne zasluge za razvoj in uspešno delo sekcije, dobijo naziv MVP (most valuable player). Naziv lahko podeli upravni odbor tudi drugim nekdanjim članom in nečlanom, ki imajo velike zasluge na področju marketinga in ustanavljanju sekcije. MVP ima zaradi svojega prispevka v prejšnjih letih v sekciji pravico do enake cene kot aktivni člani za članstvo v sekciji, v kolikor to še vedno želijo.

ZAKAJ POSTATI ČLAN ŠSDMS?

” Težko priporočim bolj efektivno metodo za odkrivanje svoje strasti in povezovanje s podobno mislečimi posamezniki, kot je včlanitev v društva in sodelovanje v obštudijskih dejavnosti. Družboslovci, ki imajo senčila usmerjena izključno na zaključek formalne izobrazbe, se bodo v transformiranem svetu, kjer so informacije vsak trenutek na dosegu naših rok (prstov), znašli v nezavidljivem položaju – oziroma na ZRSZ. Zgolj proaktivni in nadpovprečni posamezniki bodo vodili družbo naprej – v ŠSDMS takih nikoli ni primanjkovalo.”

KLEMEN SELAKOVIČ  •  Oblikovalec & načrtovalec uporabniške izkušnje / Predsednik ŠSDMS 14/15

MAK_KORDIC_SSDMS“Od članstva v ŠSDMSju, kasneje tudi od članstva v upravnem odbora ŠSDMSja, sem odnesel več, kot sem pričakoval. Druženja, motivacijski vikendi, kul predavanja, Fanfara … So jasne prednosti, zato o njih ne bom posebej nakladal. Kar pa je meni najbolj ostalo od večletnega članstva v društvu, so dobra prijateljstva in kasneje tudi dobra poslovna sodelovanja. Vsi člani ŠSDMSja so po mojem mnenju perspektivni posamezniki, ki se bodo prej ali slej dokazali tudi v poslu. Dobro je imeti takšne ljudi okoli sebe. Ne zamudi priložnosti in včlani se še danes.”

MAK KORDIĆ  •  CEO, CNJ

PRIDRUŽI SE NAM

IME*

PRIIMEK*

E-POŠTA*

DATUM ROJSTVA

Študij

FAKULTETA

SMER ŠTUDIJA

LETNIK

Domači naslov

ULICA

POŠTA IN KRAJ

TELEFON