Loading...
O ŠSDMS 2020-04-29T12:48:41+02:00

Poglobljena znanja, koristne izkušnje, nepozabna doživetja, drugačni vidiki in nova spoznanja – vse to je ŠSDMS! Zanimanje za kreativne rešitve, velike ideje, učinkovite taktike in vse ostale poteze marketinga so tisto, kar nas povezuje v Študentsko sekcijo Društva za marketing Slovenije. Da bi nadgradili znanje pridobljeno na fakulteti, na predavanjih in okroglih mizah s strokovnjaki razpravljamo o aktualnih temah, na delavnicah rešujemo praktične probleme in seveda organiziramo marketinško konferenco Fanfaro. S skupnim delom nas nekaj več kot 80 članov zagotavlja, da ŠSDMS ostaja pomembna točka na slovenskem marketinškem zemljevidu. A ne le to, je tudi kraj za druženje, zabavo in sklepanje dolgoletnih prijateljstev.

Pridruži se nam

UPRAVNI ODBOR 2020/2021

NINNA ADELYN KAPLAR

PREDSEDNICA

Ninna Adelyn Kaplar je študentka 3. letnika Trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Svojo kreativnost izraža skozi tekstopisje, navdih pa rada črpa iz umetnosti, gledališča in svojih najljubših knjig. Svoj prosti čas zapolni z organizacijo dogodkov in kvalitetnih druženjih s prijatelji. Njena predanost ji omogoča, da dosega svoje cilje, svojo radovednost pa poteši z udeležbo na marketinških dogodkih in delavnicah.

  • Kakšno delovno okolje te najbolj motivira?
    Najbolj pomembno mi je, da je polno navdihujočih ljudi. Poleg tega mi nikoli ne sme zmanjkati kave in prostora za moje kratke, neurejene zapise.
  • Kaj je najboljša stvar, ki jo še vedno dobiš za 5€?
    3 kave
  • Kaj si si najbolj želela ko si bila majhna?
    Kraljica. Ko mi je mami skrbno razložila, da nam v Sloveniji državna ureditev tega “žal” ne dopušča, sem sklenila svoj prvi kompromis in rekla, da bom “šefica”. 😛

KLEMEN CIGLAR

VODJA KOMUNIKACIJE

Klemen je študent dveh magistrskih programov, saj študira vzporedno na Fakulteti za strojništvo in Ekonomski fakulteti. V treh besedah bi se opisal kot ambiciozen, vztrajen in vedno nasmejan. V sklopu marketinga ga najbolj zanima področje digitalnega marketinga. Veliko pozornosti nameni osebni in karierni rasti, pri čemer mu pomagajo različni dogodki, organizacije in knjige. Prosti čas si najraje popestri s kakšnim športom ali z druženjem s prijatelji.

  • Kaj rad počneš v prostem času?
    V prostem času se rad ukvarjam s športom, zato ker se res odklopim, pozabim na vse in enostavno uživam. Poleti je to predvsem nogomet, pozimi pa bordanje in smučanje.
  • Kdaj najdeš najboljše ideje?
    Najboljše ideje ponavadi pridejo kar nekje povsem spontano. Ali pa med kakšnim popoldanskim počitkom.
  • Bi skočil s padalom?
    Ja itak, kdaj gremo?

TINKARA KERN

VODJA UPRAVLJANJA S ČLOVEŠKIMI VIRI

Tinkara je študentka tretjega letnika Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Če bi se opisala v treh besedah, bi to bile ambicioznost, vedoželjnost in kreativnost. Izjemen pomen pripisuje konstantnemu vlaganju vase in posledično tudi karierni in osebnostni rasti. Verjame namreč, da lahko človek le z nenehnim premagovanjem svojih šibkosti in z iskanjem vedno novih in večjih izzivov, v življenju doseže tisto res pravo zadovoljstvo.

  • Če bi lahko živel življenje, kot stripovski ali filmski lik, bi si izbral…  
    Definitivno Elizabeth Bennet iz filma Prevzetnost in pristranost. Že od otroštva sem obsedena z njo in njeno zgodbo!.
  • Kdaj najdeš najboljše ideje?
    Tiste zares top ideje se mi navadno porajajo med čiščenjem hiše, tako da se včasih res splača kaj pospravit.
  • Kje te najdemo ko ne delaš?
    Nekje globoko v gozdu, visoko v gorah ali pa na širnih travnikih. Skratka, v naravi.

NIKOLINA JANKOVIĆ

VODJA PROJEKTOV

Nikolina je 21-letna študentka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Navdih za marketing je našla v  organizaciji dogodkov in vodenju projektov, vendar zelo rada odkriva nove plati marketinga. Najboljše jo opisujejo besede kreativnost, vztrajnost in organiziranost! V prostem času rada hodi v hribe, telovadi, bere dobre knjige in kuha zelo okusno hrano!

  • Če bi bil/a voščenka, katere barve bi bil/a?
    Rumena, kot sonce! Pravijo, da sem preveč energična in hiperaktivna, pa mislim da je rumena edina barva, ki to lahko pokaže.
  • Najljubša destinacija za popotovanje?
    Od večjih mest sta to Barcelona in Berlin, s tem da oba imata drugačno lepoto. Berlin je res poln zgodovine, Barcelona pa ima posebno mesto v mojem srcu.
  • Kaj je tvoja prva stvar, ki si jo kupila s svojim denarjem?
    Visoke pete –  od štipendije v prvem letniku srednje šole. Še vedno najboljše pete, ki jih imam

MATIC ŽMUC

VODJA PROJEKTOV

Matic projektov ne vodi le v ŠSDMS ampak tudi v podjetju MBILLS d.o.o., zato je pravi naslov, ko te zanima najnovejše dogajanje na področju FinTecha ali pa bi rad vedel več o  projektnem vodenju v marketingu. Do zaključka študija Trženja na Ekonomski fakulteti ga loči le še magistrska naloga. V prostem času se rad odklopi z dobro serijo ali prijetno kavo s prijatelji, ki se nadaljuje v druženje ob gin toniku.

  • Najboljši trenutek v delovnem dnevu?
    Ko več mesecev načrtuješ projekt do zadnje podrobnosti, potem pa vidiš, kako se plani uresničujejo v obliki super kampanje in dobrih rezultatov. Aja pa after-hours z gin tonikom..
  • Če bi lahko živel življenje, kot stripovski ali filmski lik, bi si izbral…
    Bil bi Harry Potter. Saj on je junak, ane?
  • Zakaj marketing?
    Zakaj ne?

foto: Sara Henigman

PREJŠNJI UPRAVNI ODBORI