[ČETRTKANJE] Pogovor z Janom Habatom
V ponedeljek, 24. aprila, smo se družili na že šestem in hkrati tudi zadnjem Četrtkanju pred začetkom poletnega oddiha. Tokrat se nam je na klepetu v prijetnem vzdušju [...]
Projektno vodenje v digitalni agenciji
Na našem zadnjem srečanju smo odkrivali svet projektnega vodenja. Z nami je bila Katja Smolar iz agencije Madwise. Prvo priložnost [...]
The Art and Science of Neuromarketing
Ste se kdaj vprašali, kako in zakaj se ljudje odločamo za nakup izdelkov? Ste vedeli, da je večina teh odločitev sprejetih nezavedno? S takimi vprašanji se ukvarja relativno [...]
[ČETRTKANJE] Delavnica s Klaro Evo Kukovičič
Javno nastopanje je ključna spretnost, ki jo mora obvladati vsakdo, tako v osebnem kot poklicnem življenju. Ali gre za predstavitev na delovnem mestu, govor na poroki ali nastop [...]
Chat GPT v marketingu
V četrtek, 16. marca, se nam je na dogodku Chat GPT v marketingu pridružil strokovnjak spletnega marketinga Peter Mesarec. Predstavil nam je ozadje delovanja orodja Chat GPT, njegova [...]
Joonglamo vsebinski marketing
Na dogodku sta se nam 7. marca, pridružili urednica Sara Hodžič ter urednica družbenih omrežij in grafična oblikovalka Lučka Fabijan. Predstavili sta nam Joonglo in njihove projekte ter [...]
Startup Marketing Teden
Izpeljali smo Startup Marketing Teden! V prvem delu smo se izobrazili na področju ustanovitve, rasti in financiranja startupov, v drugem delu smo svoje znanje preizkusili na hekatonu. [...]
[ČETRTKANJE] Pogovor z Danom Strajnarjem
V ponedeljek, 30. januarja 2023, smo se po enomesečnem odmoru, sestali na letošnjem prvem »Četrtkanju«. Na klepet smo povabili tudi letošnjega zmagovalca projekta Štartaj Slovenija, Dana Strajnarja. [...]
Pregled leta 2022 v ŠSDMS
Prav tako kot pretekla leta je svoj pečat na društvu ŠSDMS pustilo tudi leto 2022. Po dolgem obdobju, zaznamovanem iz strani pandemije COVID-19, smo se lahko zopet vrinili [...]
AdNight
V ponedeljek, 5. decembra, smo ponovno obudili in organizirali ADNIGHT. Tako smo si na filmskem platnu skupaj ogledali različne sklope oglasov. Hkrati pa smo se preobrazili v oglaševalske [...]