V ponedeljek, 30. januarja 2023, smo se po enomesečnem odmoru, sestali na letošnjem prvem »Četrtkanju«. Na klepet smo povabili tudi letošnjega zmagovalca projekta Štartaj Slovenija, Dana Strajnarja.
Dogodek je z naznanitvijo podaljšanja kandidature do poletja odprl upravni odbor Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije. Predsednica Živa Rus je razkrila vodjo letošnje 16. Fanfare in pozvala vse zagrizene člane, da se prijavijo na mesta vodij ekip. Besedo je nato predala Katrin Kostanjšek, ki je vodila pogovor s pekovskim inovatorjem Danom.
Dan Strajnar svojo podjetniško pot ni začel kot kuharski mojster ali kot najboljši pek pic v Ljubljani. Pravzaprav se je njegova pot začela nedaleč od naših kariernih poti, in sicer na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pri predmetu podjetništvo je razvijal idejo verige “Street food napolitanskih pic.” Ker je čas epidemije novega koronavirusa to idejo potisnil na stran, se mu je s spremljanjem trendov izven Slovenije porodila ideja zamrznjene pice.
Od budilk ob 2.00 zjutraj, napak in poskusov, premišljevanja, kako se lotiti stvari na pravi način, do tega, da danes naredi petsto pic na dan in ima štiri zaposlene.
Ko smo Dana vprašali, kako je marketing prispeval k razvoju njegove znamke, je odgovoril, da zelo. Dober marketing se kaže že v imenu produkta. Ime Pausa Pizza nastane iz izpeljanke “pizza na pavzi”, kar pomeni, da pica čaka, da jo “zbudiš” ali odmrzneš. Pri razvoju produkta mu je pomagala kreativna agencija Formitas, ki marketinško pomoč nudi vsem zmagovalnim skupinam Štartaj Slovenija.
Na vprašanje, kaj bi svetoval nekomu, ki je na začetku svoje podjetniške poti, je odgovoril, da je najpomembnejše, da si ne glede na okoliščine in prepreke posameznik zaupa. Na podjetniški poti težave velikokrat postanejo nekaj vsakdanjega. Ob koncu je še pripomnil da “Podjetje postane del tebe. Šele takrat, ko si v tem procesu, dejansko opaziš, koliko lahko greš čez sebe, ob tem pa se tega sploh ne zavedaš, saj toliko padeš v to. Pa čeprav drugi mislijo, da se ti je zmešalo.”