Loading...

Prav tako kot pretekla leta je svoj pečat na društvu ŠSDMS pustilo tudi leto 2022. Po dolgem obdobju, zaznamovanem iz strani pandemije COVID-19, smo se lahko zopet vrinili v »normalnost«, kar je pomenilo, da so se naša druženja izpred računalniških zaslonov končno spet prelevila v druženja v živo. To nam je omogočilo, da smo se lahko še bolje spoznali, lažje komunicirali in tako organizirali še večje število čudovitih dogodkov.

Z delom smo začeli v mesecu februarju, ko smo izvolili nov upravni odbor, ki ga sestavljajo Živa Rus, Armina Selimanović, Veronika Osolin, Tilen Tkalec ter Gašper Potočnik. Nov upravni odbor je prinesel tudi novo organiziranost po skupinah, saj smo v letu 2022 aktivnosti opravljali razdeljeni med skupinami za komunikacijo, dizajn, eksterne dogodke, interne dogodke, podcast ter Četrtkanje. Ravno slednja je prinesla največjo novost med skupinami. Četrtkanje je nov tip mesečno ponavljajočega se dogodka, ki se je začel izvajati v letu 2022. Na njih smo do sedaj gostili dve gostji iz sveta marketinga ter podjetništva – Tanjo Kavran ter Tjašo Jarc, ki sta z nami preko sproščenega pogovora podelili svoje izkušnje iz njunih področij delovanja.

Spomladanski in poletni čas sta prinesla tudi sezono konferenc. Letos smo se udeležili kar 8 konferenc – DIGGIT, SMK, SOF, Weekend Media Festival, Websi, B2B konferenca, SoMo Borac ter seveda Fanfara. Slednja je bila še posebej pomembna, saj smo bili glavni organizatorji prav člani ŠSDMS. Na njih smo se naučili veliko novega ter spletli številna nova poznanstva. Znanja pa v letu 2022 nismo pridobivali le na konferencah, izobraževali smo se tudi na dogodkih DMS ter na dogodkih, ki smo jih organizirali kot Študentska sekcija DMS. Organizirali smo izobraževalne eksterne in interne dogodke ter delavnice z gosti iz različnih področji, ki so nam povedali več o različnih aktualnih temah, kot na primer, NFT in Blockchain tehnologija, Facebook oglaševanje, marketing na področju športa, karierne priložnosti v marketingu, delo v marketinških agencijah, uporaba Googla kot orodje za oglaševanje, obnovili ter pridobili pa smo tudi nova znanja na področju uporabe programa Excel.

Poleg samih izobraževanj smo organizirali tudi kar nekaj teambuildingov, vse od kuharskih delavnic pa do športnih dni, kjer smo skupaj odkrivali slovensko hribovje – Rašico, Veliko planino ter Šmarno goro.

V letošnjem letu smo začeli tudi z obiski marketinških agencij, kar smo otvorili z obiskom agencije Innovatif, skupaj z DMS pa smo se odpravili tudi na Gorenjsko na ogled podjetja Elan.

V tem letu smo podelili tudi kar nekaj priznanj »Član meseca«, ki so jih dobili tisti člani, ki so s svojim delom in trudom v določenih mesecih izstopali od drugih. Oblikovali pa smo tudi nov »merch«, saj so se puloverjem pridružile tudi »tote bags« z zabavnimi marketinško obarvanimi zapisi. Manjšo preobrazbo sta doživeli tudi naši Facebook skupini, za kateri je ekipa za dizajn oblikovala nova »bannerja«. Poleg Facebooka ter Instagrama smo aktivnost povečali tudi na Tiktoku, kjer predvidevamo prisotnost v leto 2023 še nadgraditi, izdali pa smo tudi kar nekaj epizod na našem podcastu – Marketinška frekvenca.

V jesenskem času se je našemu društvu pridružilo rekordno število novih članov, in sicer več kot 50, kar je društvu prineslo še več svežih idej. V ta namen smo ponovno obudili tudi mentorski projekt Hruška-Hruški, kjer je vsak novi član dobil dodeljenega mentorja, starega člana, ki mu je nato pomagal pri vklapljanju v društvo. Kmalu po priključitvi novih članov smo ponovno organizirali tudi dogodek AdNight ter »ŠSDMS Hekaton«, kjer so se člani v naključnih ekipah pomerili pri iskanju inovativne rešitve za podan izziv.

Leto smo zaključili še z božičnim druženjem, kjer smo se skupaj poslovili od leta 2022 in si čestitali za uspešno izvedeno še eno leto delovanja naše sekcije. Leto tako zaključujemo na pozitivni noti ter se veselimo vseh izzivov, ki jih za nas pripravlja 2023.

Nika Možina, ŠSDMS

2023-01-10T08:24:20+01:00 10 januarja, 2023|