Loading...

ŠSDMS gre na Diggit

V četrtek, 12. 5. 2022, smo se udeležili težko pričakovane konference DIGGIT 09 – ”Pametni dogodek za pametne ljudi”.

Na konferenci so obravnavani digitalni trendi in prihajajoče dimenzije prihodnosti. DIGGIT velja za dogodek, kjer se predstavijo trendi, ki jih morajo oglaševalci in marketingaši dobro poznati in implementirati že danes.

O spremembah so spregovorili že na začetku dogodka, začel je Vladimir Vulič s predavanjem o spremembah na delovnih mestih, kjer je izpostavil zanimivo zgodbo o srnah na češkoslovaški meji. Srne se, kljub temu da znotraj parka ni nobene fizične meje, držijo svojega območja – območja, na katerem so se gibali tudi njihovi predniki pred več kot 30 leti, ko je park delila železna ograja. In kaj je morala te zgodbe?  Paziti moramo na pregovore, kot so: ”To smo vedno tako počeli”  namreč v današnjih časih so spremembe ne samo dobrodošle, ampak tudi nujne.

Nadaljeval je Martin Pelcl, ki se je dotaknil tematike spreminjanja dinamike dela. Predstavil nam je  opravljanje dela na daljavo in porasti digitalnih nomadov, ali drugače rečeno posameznikov, ki svoje delo lahko opravljajo s katerega koli dela sveta, vse kar potrebujejo je le računalnik in internetno povezavo.

Sledila mu je Merily Leis, ki je predstavila ključne spremembe v znamčenju ali brandingu in nam pokazala, kako lahko na kreativen način začnemo znamčenje za katerokoli znamko. Izpostavila je ključne faktorje brandinga, med katerimi smo si najbolj zapomnili faktor ”kako se počutiš pri znamki”. 

”To smo vedno tako počeli”  namreč v današnjih časih so spremembe ne samo dobrodošle, ampak tudi nujne.

Vladimir Vulič

Za tem je na oder prišel Matevž Klanjšek, ki nam je predstavil pomen »product placementa« oz. umeščanja izdelkov. Na zabaven in interaktiven način nam je pokazal zgodbo o James Bondu in dolgoletno zvezo med filmsko produkcijo in avtomobilistično znamko Aston Martin. Poleg tega, nam je na primerih predstavil delovanje korejskih nanizank, kjer je product placement predstavlja izvor zgodb. Korejske nanizanke namreč najprej izberejo, katere produkte bodo promovirali, za tem pa avtorji ustvarijo zgodbe okoli teh produktov. Nas je ta koncept zelo presenetil, pojavili pa so se tudi nekateri pomisleki.

Naslednje predavanje je vodil Simon Belak, ki je predstavil pomembnost podatkov v marketingu in povezanih sprememb le-teh. Od GDPR-ja do Google Analyitics 4, podatki postajajo sedanje zlato. Čedalje težje je pridobivati podatke, ter čedalje več se podjetja odločajo za in-house analitiko, na kateri gradijo aktivnosti naprej.

Pred odmorom za kavo smo poslušali še predavanje Sama Dimitijeviča, ki je predstavil tematiko disruptiranega marketinga. Po odmoru so bila na vrsti še predavanja o igračarstvu in zabavanja uporabnika in najbolj zabavno predavanje govorca Sheda Simova, ustvarjalca mnogih produktov, ki nam je predstavil svojo karierno pot. Njegovo predavanje se je vrtelo okoli idej, predstavil pa nam je tudi na kakšne zanimive načine je za svoje inovacije pridobival pozornost medijev. Poslušalci so bili navdušeni nad Shedovimi inovativnimi idejami in tudi tožbami, ki si jih je nakopal na poti.

Poslušalci so bili navdušeni nad Shedovimi inovativnimi idejami in tudi tožbami, ki si jih je nakopal na poti.

Sledil je premor za kosilo. Po tem smo nadaljevali s predavanjem o vroči tematiki digitalne tehnologije in NFT-jih. Po zaključku je sledila pogostitev, podelitev nagrad DIGGIT ter večerno druženje.

Skratka dogodek poln dogajanja, ki ga kot društvo ne bomo kmalu pozabili!

2022-05-19T14:23:32+02:00 19 maja, 2022|