Loading...

Pregled aktivnosti ŠSDMS v letu 2020

Društvo ŠSDMS povezuje številne nadobudne posameznike. Sestavljamo ga študentje različnih usmeritev in znanj, vsem pa je skupna močna strast do marketinga. Letos se nam je pridružilo neverjetno število novih članov, bolj ali manj redno aktivnih nas je že več kot 120. Ker pa so dobri medsebojni odnosi in povezave temelj za učinkovito delovanje in izpeljevanje projektov, smo morali napeti možgane in poiskati rešitev. Leto 2020 se je vrtelo okoli online izkušnje in ŠSDMS temu ni bil izjema.

Med drugimi smo organizirali 13. Fanfaro, ki je prvič potekala kot tridnevni online dogodek. Izvedli smo tudi ŠSDMS Bootcamp, dogodek v obliki štiridnevnega izobraževanja za člane in ostale posameznike, ki so jih je tematike zanimale. V letu 2020 smo organizirali številne dogodke, od tega nekaj internih (ŠSDMS ob kavi, Adnight, …) in nekaj eksternih dogodkov (TikTok, Produktno vodenje, …), več o njih pa si lahko preberete v nadaljevanju.

Skoči na del, ki te zanima:

That ZOOM life
ŠSDMS ob kavi
ŠSDMS Bootcamp
13. Fanfara
Adnight
TikTok marketing
Produktno vodenje
Hruška-Hruški

That ZOOM life

Tekom leta smo organizirali številne webinarje in okrogle mize z različnimi marketinškimi tematikami. Kljub različnim temam in govorcem pa je bilo eno skupno vsem – Zoom.

  • #AGENCYLIFE: Nekdanja predsednica društva Nika Frece nam je predstavila delo v marketinški agenciji na primeru podjetja Luna/TBWA (preberi več: #agencylife)
  • #COMPANYLIFE: Na okrogli mizi z Leo Grilc (Marketing trainee – Lidl Slovenija) in Dunjo Kristan (Brand manager – PM) smo predstavili potek dela v marketinških oddelkih podjetij ter ga primerjali z delom v marketinških agencijah (preberi več: #companylife).
  • MARKETINŠKI PRISTOPI V OBDOBJU PANDEMIJE: Gosti Marjeta Tič Vesel (višja svetovalka na področju korporativnega komuniciranja – Pristop), Borut Markelj (solastnik in direktor podjetij 5logic d.o.o. in Trilogic d.o.o – ehrana.si) in Blaž Ferenc (Vodja korporativnega komuniciranja – A1 Slovenija) so z nami delili lastne prilagoditve podjetij v praski ter svoje nasvete za uspešno premagovanje krize (preberi več: Marketinški pristopi v obdobju pandemije).
  • GOOGLE OD BLIZU: Sara Rotter (Skrbnica ključnih strank v Googlu na Irskem) nam je razkrila veliko informacij o podjetju, svoji delovni izkušnji in samem procesu zaposlovanja.

Tridnevni dogodek Postani svoja znamka, v sklopu katerega smo organizirali 3 webinarje z nasveti za postavljanje dobrih temeljev in grajenje močne osebne znamke (preberi več: Razvoj osebne znamke).

  • ŽIVLJENJEPIS, KI ZAŽIGA: Gorazd Prah nas je naučil napisati odličen življenjepis.
  • RAZVOJ OSEBNE ZNAMKE: Maja Vole nam je predstavila učinkovite nasvete za grajenje osebne znamke.
  • LINKEDIN: TVOJ ZAČETEK MREŽENJA: Julija Kancler pa nam je podrobno predstavila LinkedIn ter njegov potencial pri mreženju in iskanju zaposlitve.
Razvoj osebne znamke
Razvoj osebne znamke
Razvoj osebne znamke

ŠSDMS ob kavi – naša jutra za marketing

V mesecu Aprilu smo začeli v ŠSDMS-ju z novim mesečnim dogodkom in sicer »ŠSDMS OB KAVI«. Njegov namen se skriva v samem imenu – začeti jutra posvečena tematikam marketinga na najboljši način: skupaj z člani ŠSDMS-ja, ob kavi in z rogljički. 

  • (P)OSTANIMO KREATIVNI: Na prvem srečanju, ki se je zaradi takratnih razmer odvijal online smo lahko prisluhnili gostu Janu Filipu Jordanu Frangešu, video producentu pri PRO PLUS, ki nam je razkril kako (p)ostati kreativen tudi v nemogočih razmerah in vsak dan kljub preprekam ustvarjati zanimive kreativne vsebine. 
  • STRATEŠKO PO KARIERNI POTI: Podjetnica Nine Gaspari, nam je na drugem mesečnem dogodku,  razkrila strateške korake, ki si jih mora vsak posameznik zastaviti za lansiranje svoje kariere. Več smo tudi izvedeli o tematiki IKIGAJA – Japonske umetnost življenja. 
  • ŠSDMS SE ZOPET PREBUJA: V začetku oktobra smo se z člani ŠSDMS-ja ponovno srečali, ampak tokrat v živo! Govorili smo o prihajajočih dogodkih in aktivnostih v ŠSDMS, ki nas še čakajo. 
  • PO KORAKIH SAMOPODJETNIŠTVA: Novembra smo se člani zopet srečali, tokrat zopet online, kjer so nas Klara Leben (InBed), Špela Dobrovoljc in Lan Hostnik (Goodwill) sprehodili po korakih samopodjetništva. 
  • ETIČNE DILEME V OGLAŠEVANJU: Zadnji dogodek ob kavi smo si člani popestrili s pogovorom o etičnih in moralnih dilemah v oglaševanju z strokovnjakoma Jako Repanškom in Matejem Praprotnikom.

Kofetkanje in marketing s ŠSDMS

Rečemo lahko, da druženja ob rogljičkih, dobri volji in sproščenem klepetu nikoli ne bo manjkalo ob ŠSDMS jutranji kavi – pričakujemo lahko še mnogo takšnih srečanj namenjenih marketingu v novem letu 2021 (preberi več: ŠSDMS ob kavi).

ŠSDMS Bootcamp

4-dnevni marketinški bootcamp

Skozi poletje smo si lahko ŠSDMS-jevci popestrili vroče dni in se v živo udeležili ekskluzivnega dogodka »ŠSDMS bootcamp«, ki se je raztezal skozi štiri dni v mesecu avgustu v prostorih Zavoda Ypsilon. Skozi druženja smo skupaj pridobivali nova znanja s področja marketinga, ki so jih z nami delili strokovnjaki kot tudi nadobudni člani našega upravnega odbora ŠSDMS. Vsak dan smo bili deležni zanimivih predavanj in delavnic, ki so bile osredotočene na uporabno praktično znanje iz digitalnega marketinga. 

  • OSNOVE MARKETINGA: Prvi dan sta nam naša člana Tinkara Kern in Matic Žmuc predstavila osnove marketinga s poudarkom na oblikovanju identitete blagovne znamke. 
  • OSNOVE TEKSTOPISJA & UPRAVLJANJA DRUŽBENIH OMREŽIJ: Drugi dan se nam je pridružila prva gostja soustanoviteljica in vodja marketinga podjetja Eggo Tjaša Bračko ter naša ŠSDMS-jevka Ninna Kaplar. Predstavili sta svet tekstopisja z uporabnimi nasveti za učinkovito pisanje vsebin, kot tudi svet upravljanja z družbenimi omrežij. 
  • TEMELJI FACEBOOK OGLAŠEVANJA: Soustanovitelj digitalne agencija Pixel Tilen Krivec in naš ŠSDMS-jevec Klemen Ciglar sta nam za tretji dan bootcamp-a predstavila praktične nasvete s področja Facebook in Instagram oglaševanja. 
  • TEMELJI GOOGLE OGLAŠEVANJA: Četrti dan pa smo prisluhnili gostu Galu Kočarju in naši ŠSDMS-jevki Nikolini Jankovič, ki sta skupaj predstavila vse podrobnosti Google oglaševanja. 

Utrinki z “usposabljanja”

Več o celotnem ekskluzivnem dogodku, ki je bil zaradi razmer v državi na žalost organiziran za omejeno število udeležencev, si lahko preberete v našem spletnem blog zapisu. Močno upamo, da se bo »ŠSDMS bootcamp« znova ponovil, tokrat v večji zasedbi in družbi nadobudnih članov ter članic ŠSDMS-ja.

13. Fanfara

Oktobra lani se je odvijala že 13. zaporedna Fanfara, ki velja za največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji in je bila tokrat zaradi razmer izvedena virtualno! Tematika treh nepozabnih dni Fanfare se je vrtela okoli celostne uporabniške izkušnje in se je prepletala z dvanajstimi marketinškimi strokovnjaki, ki so vsak na svojem področju prikazali plati uporabniške izkušnje iz svojega zornega kota.

13. Fanfara – prvič popolnoma online

Celotni program sta povezovala moderatorja Gašper Bergant in Matic Kokošar, med najbolj odmevnimi gosti pa so nedvomni bili:

  • David Pivk, direktor marketinga za Nike Direct EMEA, 
  • Bram Fofana, vodja kreativnega poslovanja, Localyse, 
  • slovenski duhovnik Martin Golob kot tudi inovator iz slovenskih tal 
  • Maj Hrovat, ustanovitelj podjetja Bevo ter še mnogo drugih izvrstnih gostov. Večerno dogajanje je bilo popestreno s strani stand-up komika Gašperja Berganta
  • glasbenega nastopa zasedbe Vit@vox in plesnega nastopa študentke  športnega treniranja iz Fakultete za šport Tamije Šeme. Že nestrpno pričakujemo naslednjo 14. Fanfaro, ki nas bo popeljala v nove razsežnosti marketinga v letu 2021.

Več o pretekli in prihajajoči Fanfari si lahko preberete na spletni strani: FanfaraLive

Adnight

V začetku novembra in koncu decembra smo lahko člani ŠSDMS-ja vstopili v malce drugačno dimenzijo večerne sprostitve ob novem online dogodku »ŠSDMS ADNIGHT«. Ob prvem novembrskem celovečercu smo si ogledali oglasne bloke kampanj brezalkoholnih pijač blagovnih znamk držav bivše Jugoslavije. Med drugimi smo lahko pobližje spoznali dogajanje za odrom kampanj Donat Mg, Pipi in Nektar, Jana in še mnogo več! Na relaciji Zagreb – Ljubljana – Beograd smo lahko prisluhnili trem izjemnim gostom iz priznanih agencij, ki so pobližje predstavili kaj se dogaja v zaodrju odmevnih oglasnih kampanj. Ti drzni krativci so bili Damir Ciglar ustanovitelj in vodja oglaševalske agencije Imago Ogilvy, tekstopisec iz oglaševalske agencije Pristop Peter Zabret in ne nazadnje Nikola Parun vodjo PR-a in digitalnih medijev v agenciji Ovation BBDO (preberi več: ŠSDMS adnight).

Prvi ŠSDMS Adnight

Konec decembra pa nas je že čakal drugi dogodek »ŠSDMS ADNIGHT 2« in to Xmas edition obarvan z praznično tematiko! Na dogodku smo lahko skupaj z gosti potovali skozi veliko božičnih zgodb in z njimi komentirali predvajane oglase podjetij M&M, Amazon, Coca-Cola, Disney in med drugimi tudi oglase iz naših tal. Božične oglase, ki na svoj način približajo praznično vzdušje k nam gledalcem so komentirali trije gosti in sicer Sašo Petek, kreativni direktor agencije 101, komunikacijska strateginja in strokovnjakinja Ana Ivandič ter kreativna direktorica v agenciji Luna/TBWA, Medeja Kraševec. Odzivi po obeh dogodkih so bili nadvse pozitivni in nedvomno lahko pričakujemo več podobnih različic ADNIGHTA!

Drugi ŠSDMS adnight

TIKTOK marketing

V društvu se zavedamo pomembnosti te relativno nove platforme in vemo, da poleg nas zanima tudi številne druge mlade marketingaše ter marketingašice, smo novembra organizirali webinar na temo TikTok marketinga. Na dogodek smo povabili 6 izredno zanimivih gostov, tako TikTok ustvarjalcev, kot tudi predstavnikov podjetij, ki vse bolj aktivno sodelujejo na tej platformi. Pridružili so se nam Luka Čižmek (Strokovnjak za TikTok vsebinski marketing), Žiga Kukovič (TikTok ustvarjalec – kuxala), Peter Kokalj (Kreativni vodja Dunking Devils Studios), Branka Bizjak Zabukovec (Strateginja za komunikacije in digitalne vsebine) ter Katja Sabadin (Manager digitalnih in media vsebin – Pivovarna Laško Union) in Tina Čoga (Vodja blagovne znamke Sola – Pivovarna Laško Union).

Z gosti smo razvili debato o njihovem mišljenju glede aplikacije in njene učinkovitosti, kakšni so bili začetki njihove uporabe ter za katere strategije so ugotovili, da se izkažejo za bolj in manj uspešne. Ugotovili smo, da je najbolj pomembna kreativnost ter sporočilo. Pomembno je tudi, da to kar »tržiš« predstavljaš na najbolj iskren način, pa naj boš to ti kot posameznik ali pa tvoja blagovna znamka. Le tako lahko dosežeš visoko vključenost publike in njeno ohranjanje oziroma širitev. Pred kratkim smo se TikTok-u pridružil tudi v ŠSDMS, kjer bomo vse ideje in nasvete uporabili za nadaljnje širjenje marketinškega znanja.

Produktno vodenje

Lani smo na našem blogu začeli z novo rubriko ŠSDMS karierne možnosti, s katero želimo svojim članom ter tudi vsem ostalim študentom prikazati obilo priložnosti in smeri, ki jih lahko zasledujejo na svoji karierni poti. Tekom študija marsikateri študent in študentka aktivno raziskuje svoje interese, potencialne zaposlitvene možnosti in se odloča o karieri, ki si jo želi graditi na dolgi rok. S kratkimi predstavitvami oseb, poklicev in njihovih delovnih nalog jim želimo približati zanimive možnosti, ki so na voljo znotraj ožjega in siršega marketinškega področja.

Kot prvo karierno možnost smo predstavili Produktnega vodjo. Poklic nam je predstavila Sara Stojanovski, ki je tudi nekdanja članica in predsednica ŠSDMS. 

Produktni vodja Sara Stojanovski

Produktni vodje so odgovorni za celotno življenjsko pot produkta in njegovega uspeha. Stojijo na stičišču za med uporabniško izkušnjo, tehnologijo in biznisom. Decembra smo na temo produktnega vodenja izvedli tudi webinar, na katerem nam je Sara še bolj podrobno predstavila svojo karierno pot, ki jo je pripeljala do današnje vloge. Popeljala nas je skozi svoj delavnik in delovne naloge ter nam priporočila svoje najljubše programe za organizacijo in kreacijo strategij ter koristno literaturo z vidika tega poklica.

Več o produktnem vodenju si lahko preberete na našem Blogu: Sara Stojanovski: Produktni vodja

Hruška – Hruški

Hruška-Hruški

Projekt Hruška-Hruški: pear to pear mreženje

Še eden izmed čisto frišnih projektov v letu 2020 je Hruška-Hruški. Projekt je več kot le domiselna besedna igra, saj temelji na konceptu »peer-to-peer« komunikacije. Sam koncept izvira iz področja računalništva in programiranja aplikacij, tekom let pa je postal zelo popularen tudi na mnogih področjih človeške interakcije. Naši člani so vsak teden razdeljeni v naključne pare ali trojice, za izpolnitev pa jim je dodeljena tedenska tema oziroma naloga. Ti so imeli nato teden dni časa, da se dobijo na virtualnem druženju, ter pogovorijo o zastavljenem izzivu in še vsem drugem, na kar je beseda nanesla. Vsi so povabljeni tudi, da svoje druženje delijo z ostalimi ter tako sodelujejo v nagradni igri za ekskluziven ŠSDMS dogodek.

Utrinki z druženja med člani

S projektom smo želeli ohraniti socialno noto društva ter tega približati številnim novincem, ki so bili prikrajšani standardnih »iniciacijskih obredov«. Glede na odlične odzive naših članov in članic, se nam je uspelo razmeram odlično prilagoditi in vsaj delno nadomestiti izgubljeno mreženje med člani.

V letu 2020 smo bili, kljub vsem aktualnim razmeram v ŠSDMS v polnem pogonu. Večino organiziranih dogodkov smo bili sicer primorani izvesti v online obliki, ena izmed dobrih strani te nove realnosti pa je bila ta, da smo lahko organizirali več dogodkov in s tem znanje ponudili večjemu številu študentov in študentk. Še dress code je bil izredno sproščen, lahko kar v pižami. Kljub temu pa komaj čakamo možnost ponovnega druženja v živo.

Hvala vsem sodelujočim – hvala članom, hvala govorcem, hvala organizatorjem, hvala partnerjem, hvala sponzorjem in hvala VAM udeležencem.  S skupnimi močmi smo soustvarili zgodbo še enega nepozabnega leta v društvu ŠSDMS.

Simona Vidmar & David Šegula, člana ŠSDMS

2021-01-12T22:09:25+01:00 12 januarja, 2021|