Ad night

5
minut
16/3/25

1. decembra smo se zbrali v prijetnem ambientu Triglav Laba, kjer smo se potopili v svet oglaševalskih trendov leta 2024.

Skozi najrazličnejše oglase smo spoznali različne tehnike, vrste in ideje v oglaševanju. Ogledali smo si vse od smešnih in nekoliko bizarnih oglasov, pa do tistih, ki so nas navdušili s svojo kreativnostjo.

A to še ni bilo vse! Ob vsakem predstavljenem oglasu smo se skupaj poglobili v analizo. Pogovarjali smo se o njegovi učinkovitosti, ciljni publiki, uporabljenih tehnikah in o sporočilu, ki ga želi posredovati občinstvu. S tem smo se aktivno vključili in poskušali še bolj poglobiti naše razumevanje.

Poleg teoretičnega dela smo imeli tudi praktično izkušnjo. V sklopu delavnice smo se preizkusili v vlogi kreativcev in sami ustvarili ideje za božično reklamo za naše društvo.To nam je omogočilo, da smo pridobljeno znanje uporabili v praksi, poleg tega pa je bila to tudi odlična priložnost, da smo se prepričali, kako kreativni smo lahko!

AD night je bil izjemno zabaven in obenem poučen dogodek, kjer smo se veliko naučili in se med
sabo podružili.

-
Kiara Čulk, članica ŠSDMS
No items found.

»Delavnica? Prav ste prišli«

5
 minut
Peter Zabret, kreativni direktor pri Internavtih, nas je popeljal skozi metode ustvarjanja idej.

Digital advertising – Spletno oglaševanje

5
 minut
Brez spletnega oglaševanja podjetja dandanes težko konkurirajo na trgu.

The Art and Science of Neuromarketing

5
 minut
Nevro znanost je uporabljena za boljše razumevanje in predvidevanje vedenja potrošnikov.