Upravni odbor 2013/2014 2016-10-16T11:44:16+02:00

UPRAVNI ODBOR 2013/2014

Lea Demšar

LEA DEMŠAR

PREDSEDNICA

Kaj po tvoje letos čaka ŠSDMS?
Zdi se mi, da bi letošnje leto, vsaj glede na zastavljene cilje, utegnilo biti kar zabavno. Čaka nas kar nekaj popolnoma novih projektov, ki bodo članom ponudili nov izziv. Preveč ne smem izdati, naj projekti govorijo sami zase.

V katero področje boš usmerila svojo energijo?
Kot predsednica se bom osredotočila predvsem na koordiniranje sodelovanja in delovanja ostalih “elementov” društva. Sicer pa se ne bi omejevala na specifično področje – moja energija bo usmerjena kamor bo potrebno, da bo društvo v tem letu čim boljše delovalo.

Kaj je zate ŠSDMS?
V ŠSDMS-ju vidim neskončno priložnosti za izvedbo ambicioznih projektov ter druženje z ljudmi, ki imajo podobne interese in željo po oživitvi dobrih idej.

Najlepši ŠSDMS trenutek preteklega leta?
Na ŠSDMS me veže res veliko lepih trenutkov. Lani bi morda lahko izpostavila navdušenje ob uspešno izpeljani Fanfari ter povolilni piknik.

Tvoj najljubši marketinški dogodek/festival..
Zelo očiten odgovor – Fanfara 🙂 Ker sem že sodelovala pri ustvarjanju dveh in sem čustveno navezana nanjo. Ter ker se mi zdi, da z vsaka vsaj malo preseže prejšnjo in postavi nove standarde kvalitete za (študentske) marketinške konference.

Če bi bila oglas, kateri bi bila in zakaj?
Verjetno oglas Dobre vile, ki se ga vedno s smehom spomnim iz otroštva in mi prvi pade na pamet kot primer odličnega slovenskega oglasa.

Tvoja najljubša aplikacija …
Accuweather.com. Ker bi se brez nje prevečkrat oblekla popolnoma neprimerno za vreme.

Marketing je zate….
Vse. In vse je marketing 😉 Lahko bi seveda napisala kakšno bolj specifično definicijo, ki sem se jo naučila ob študiju ampak se mi zdi, da ta stavek več kot primerno opiše moje dojemanje marketinga in kaj mi le ta pomeni v življenju.

ŠPELA GRABNAR

VODJA ZA ODNOSE Z JAVNOSTMI

Kaj po tvoje letos čaka ŠSDMS?
Če me občutek ne vara, bo to izjemno navdihujoče leto, v katerem bomo delali na povezavi članov in predvsem na nudenju novih in predvsem raznolikih projektov, v katerih se bo našel prav vsak!

V katero področje boš usmerila svojo energijo? 
Toliko je stvari, v katere bi se rada usmerila, absolutno pa bom večino svojega časa posvetila pripravi sporočil za javnost, komunikaciji na FB, Twitter in predvsem oživitvi in popestritvi naše spletne strani, vmes pa bom poskusila vse to združiti z mojim najljubšim delom, ki tiči v kreativnih razsežnostih marketinga.

Kaj je zate ŠSDMS?
Zame je ŠSDMS enkraten, neprecenljiv in predvsem nežen prehod iz brezskrbne mladosti v odgovorno in profesionalno odraslost, na tej poti pa te spremlja polno novega znanja in prekrasnih ljudi.

Najlepši ŠSDMS trenutek preteklega leta?
Zagotovo neverjetna izkušnja USA Challenge, ponos, ko sodeluješ pri tako zahtevnem projektu in vidiš, kako iz nič zraste nepozabna izkušnja z odličnim programom, navdihujočimi ljudmi, ki s teboj nesebično delijo znanja in sponzorji, ki so nas podpirali ob našem podvigu.


Tvoj najljubši marketinški dogodek/festival je…
Absolutno Fanfara, ker združuje profesionalnost z mladostnostjo in tako vsem mladim omogoča pridobitev znanj največjih strokovnjakov že v času študija, seveda pa tudi zato, ker smo ŠSDMSjevci Fanfarini soutstvarjalci in do nje gojimo čustveno pripadnost.

Če bi bila oglas, kateri bi bila in zakaj?
Bila bi oglas za Snickers, prvič zato ker rada jem, drugič ker je “Lač’n si ful drugač’n” zame najboljši slogan zadnjih nekaj let, ker ga tudi upoorabljamo v vsakdanjem pogovoru, tretjič pa zato, ker je to oglas, ki si je upal plezati po robu in vanj šaljivo vključiti tudi znane osebnosti (npr. Betty White).

Tvoja najljubša aplikacija …
Cardio trainer je res kul zadeva za tekače, saj ob poslušanju glasbe meri kilometre, čas, povprečno hitrost, zemljevid… Vem, da obstaja veliko podobnih različic, vendar nobena nima lepega rdečega srčka za logotip 😉

Marketing je zate….
v Sloveniji žal podcenjen. Je nujna stvar vsakega podjetja, prav zaradi svoje širine in vsestranskosti. Pripovedovanje zgodb še nikoli ni bilo tako pomembno.

Lara Humek

LARA HUMEK

VODJA ZA UPRAVLJANJE S ČLOVEŠKIMI VIRI

Kaj po tvoje letos čaka ŠSDMS?
Eno top leto, polno novih poznanstev, raziskovanja sveta marketinga in zabave.

V katero področje boš usmerila svojo energijo?
Svojo energijo bom usmerila v člane in v razvoj njihovih kompetenc,ki bi jim pomagale v življenju. Letos bodo uspešni ljudje za naše člane delili veliko znanja in izkušenj.

Kaj je zate ŠSDMS?
Študentsko društvo, ki daje študentu vse, kar potrebuje poleg študija.

Najlepši ŠSDMS trenutek preteklega leta?
Odločitev, da se bom pridružila društvu in potem je bilo vse najlepše.

Tvoj najljubši marketinški festival je…
Fanfara. Itak.

Če bi bila oglas, kateri bi bila in zakaj?
za Coca-Colo, tisti s tovornjakom in Božičkom.

Tvoja najljubša aplikacija …
Instagram, ker imam rajši foto kakor text.

Marketing je zate….
način življenja, katerega tudi če ga hočem pozabiti, ne morem spregledati.

Anja Senekovič

ANJA SENEKOVIČ

VODJA PROJEKTOV

Kaj po tvoje letos čaka ŠSDMS?
Letos nas čaka eno super leto, polno izzivov in norih dogodivščin.

V katero področje boš usmerila svojo energijo?Moja poglavitna naloga je, da poskrbim, da bodo vsi naši projekti tekli kar se da gladko. Poleg tega pa se mi zdi najpomembnejše, da poskrbimo za povezovanje naših članov tako znotraj društva kot navzven.

Kaj je zate ŠSDMS?
Predstavlja odskočno desko za poklicno pot. Kako daleč te bo ponesla, pa je odvisno od tega, kakšen zalet boš vzel.

Najlepši ŠSDMS trenutek preteklega leta?
Vsak projekt, na katerem sem delala ima svoj čar in nosi mnogo spominov. Najbolj si bom zapominla razstavo blagovnih znamk v Portorožu.

Tvoj najljubši marketinški dogodek/festival je …
Fanfara.

Če bi bila oglas, kateri bi bila in zakaj?
Oglas za Radensko s Perpetuum Jazzile, ker kar precej izstopa med slovenskimi oglasi današnjega časa.

Tvoja najljubša aplikacija …
SMS.

Marketing je zate….
Kreativna uporaba vsakdanjih in strokovnih znanj v komunikaciji.

Silvana Žorž

SILVANA ŽORŽ

VODJA MARKETINGA IN SPONZORSTEV

Kaj po tvoje letos čaka ŠSDMS?
Veliko dela, predvsem novih izzivov, ter praznovanje 20. obletnice društva v stilu. Predvsem želimo bolj tesno med seboj povezati DMS in ŠSDMS, ter s tem poskrbeti za krepitev našega znanja preko poznavanja njihovih izkušenj. Toda glavni fokus bodo še vedno naši člani in krepitev vseh možnih načinov, da si izoblikujejo svojo karierno in kreativno pot preko ŠSDMSja.

V katero področje boš usmerila svojo energijo? Moj izziv bo predvsem krepiti kreativni potencial naših članov in ga usmerjati v družbeno dobro. To pomeni, da se želimo povezati s projekti, ki bi potrebovali pomoč pri marketingu, organizaciji ali kreativni zasnovi. Želim omogočiti našim članom, da lahko svoje sposobnosti preizkusijo na čim širšem igrišču.

Kaj je zate ŠSDMS?
Skupina visoko motiviranih ljudi, ki se jim da premikat gore. Skupek raznolikih energij, idej in znanja. Ter kolegov, ki z veseljem ob kavi razglabljajo o oglaševalskih akcijah in kreativnih premikih.

Najlepši ŠSDMS trenutek preteklega leta?
Ko smo se prvič usedle z novim upravnim odborom in smo s puncami ugotovile, da bo letošnje leto teklo v duhu zabave, izzivov in dobre družbe.

Tvoj najljubši marketinški dogodek/festival?
Effie, ker je usmerjen v iskanje učinkovitih rešitev pri tržnem komuniciranju in v enem dnevu lepo zaobjame dogajanje na slovenskem trgu trženjskega komuniciranja.

Če bi bila oglas, kateri bi bila in zakaj?
Radijski oglas za Julči. Ker je po moje star že 10 let ali več pa me še vedno nasmeji.

Tvoja najljubša aplikacija
Youtube. Ker sem youtuber po duši, srcu in prepričanju.

Marketing je zate….
Način kako navdušiti, informirati, navdihniti in predvsem preusmeriti pozornost iz vsakdanjega rutiniranega tempa na nekaj drugačnega.